برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

یک استقلالی از لیست مازاد ساپینتو در آمد

  • کد خبر: ۱۴۸۸۲۱
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۰
یک استقلالی از لیست مازاد ساپینتو در آمد
سرمربی استقلال یکی از بازیکنان تیمش را در لیست مازاد قرار داده بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان خواسته بود که لیست خروج تیمش را بدهد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز باشد. سرمربی استقلال در ابتدا گفته بود همه بازیکنانش را می‌خواهد، اما نیازی به عزیزبک آمانوف و سیاوش یزدانی ندارد.

در حالی که بیشتر رسانه‌ها روی این دو بازیکن زوم کرده بودند ساپینتو یک بازیکن دیگر را نیز در لیست خروج قرار داده بود و آن هم کسی نبود جز امیرعلی صادقی. این بازیکن جوان با وجود تکنیک بالا و نمایش خوبی که در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل داشت در هفته‌های ابتدایی به میدان رفت، ولی کم کم نیمکت نشین شد.

وینگر جوان استقلال با وجود اینکه از سوی ساپینتو به بازی گرفته نمی‌شد توسط کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی به عنوان بازیکن رده جوانان دعوت شد تا در تمرینات بزرگسالان شرکت کند. نمایش او آنقدر خوب بود که مورد تشویق کی‌روش قرار گرفت، اما در استقلال بار دیگر نیمکت نشین بود.

ساپینتو اعتقاد داشت با حضور چهره‌هایی مثل محمد محبی و مهدی قائدی بازی به صادقی نمی‌رسد و این بازیکن را در لیست خروج قرار داد، اما مدیران استقلال از او خواستند موضوع را رسانه‌ای نکند و بازیکن را حفظ کند. جالب است که صادقی برای چندمین هفته متوالی برای بازی با مس کرمان نیز در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت.


در ادامه حتما بخوانید

تفاهم میلیاردی کاوه رضایی با استقلال | آپشن‌های جذاب‌تر از قرارداد! + عکس

ساپینتو با روانشناسی قائدی را ستاره کرد

مکس کروزه آلمانی، بازیکن احتمالی استقلال کیست؟ + تیم ها و سوابق

ساپینتو ۲ استقلالی را آشتی داد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->