ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۴۸۸۹۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
همزمان با راه‌یابی فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی به بخش اصلی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، حواشی ایجاد شد که رضا محقق را به یک تهیه‌کننده جنجالی بر سر زبان‌ها انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید رضا محقق متولد ۱۳۶۱ است و دکتری فقه و حقوق دارد. او تهیه کننده فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی»، «عاشقی با اعمال شاقه»، «او خوب سنگ میزند»، است.

او همچنین «نگاهی به آسمان»، «او خوب سنگ می‌زند»، «ممیرو»، «ایرو»، «آبی به رنگ آسمان» را تهیه کنندگی کرده است.

محقق که برای فیلم «ممیرو» جایزه نتپک آسیا و فیبرشی بوسان را دریافت کرده است اکنون سریال «عقرب عاشق» را به کارگردانی حسین سهیلی زاده برای شبکه خانگی تهیه می‌کند.

لری‌خواندن برادر رضا محقق در اختتامیه جشنواره بوسان

درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

اواخر مهرماه خبری عجیب در رسانه های داخلی و بین‌المللی منتشر شد. هادی محقق، کارگردان فیلم «ممیرو» و برادر رضا محقق، پس از دریافت جایزه‌اش از جشنواره فیلم پوسان در کره جنوبی آهنگ لری خواند.

حاشیه‌های حضور در جشنواره فجر

حضور رضا محقق به تنهایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجرهمزمان با راه‌یابی فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی به بخش اصلی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، حواشی ایجاد شد که رضا محقق را به یک تهیه‌کننده جنجالی بر سر زبان‌ها انداخت.

او در واکنش به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط عوامل فیلمش گفته بود:

همواره کارگردان و بازیگران یک فیلم در اختیار تهیه‌کننده هستند و این تهیه‌کننده است که برای یک فیلم تصمیم می‌گیرد. بازیگر در فیلم بازی‌اش را کرده و حق و حقوقش را هم گرفته است. این بازیگران چرا شبکه نمایش خانگی را که ماهیانه دو سه میلیارد از آن درآمد دارند را تحریم نمی‌کنند؟ آیا شبکه نمایش خانگی جزو سینما نیست؟ چرا فیلم‌های خودشان را تحریم نمی‌کنند؟ اگر قرار بر انصاف است باید این‌ها را جواب بدهند. من فیلمی ساخته‌ام که برایش زحمت کشیده‌ام و کسی حق ندارد به من بگوید که اجازه دارم کارم را به جشنواره بدهم یا ندهم!

 


بیشتر بخوانید:

ویدئو | انتقاد تند «سید رضا محقق» تهیه کننده «چرا گریه نمی‌کنی؟»


 

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->