درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر: ۱۴۸۸۹۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر
همزمان با راه‌یابی فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی به بخش اصلی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، حواشی ایجاد شد که رضا محقق را به یک تهیه‌کننده جنجالی بر سر زبان‌ها انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید رضا محقق متولد ۱۳۶۱ است و دکتری فقه و حقوق دارد. او تهیه کننده فیلم‌های «چرا گریه نمی‌کنی»، «عاشقی با اعمال شاقه»، «او خوب سنگ میزند»، است.

او همچنین «نگاهی به آسمان»، «او خوب سنگ می‌زند»، «ممیرو»، «ایرو»، «آبی به رنگ آسمان» را تهیه کنندگی کرده است.

محقق که برای فیلم «ممیرو» جایزه نتپک آسیا و فیبرشی بوسان را دریافت کرده است اکنون سریال «عقرب عاشق» را به کارگردانی حسین سهیلی زاده برای شبکه خانگی تهیه می‌کند.

لری‌خواندن برادر رضا محقق در اختتامیه جشنواره بوسان

درباره رضا محقق، تهیه کننده پرحاشیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

اواخر مهرماه خبری عجیب در رسانه های داخلی و بین‌المللی منتشر شد. هادی محقق، کارگردان فیلم «ممیرو» و برادر رضا محقق، پس از دریافت جایزه‌اش از جشنواره فیلم پوسان در کره جنوبی آهنگ لری خواند.

حاشیه‌های حضور در جشنواره فجر

حضور رضا محقق به تنهایی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجرهمزمان با راه‌یابی فیلم سینمایی «چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی به بخش اصلی چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، حواشی ایجاد شد که رضا محقق را به یک تهیه‌کننده جنجالی بر سر زبان‌ها انداخت.

او در واکنش به تحریم جشنواره فیلم فجر توسط عوامل فیلمش گفته بود:

همواره کارگردان و بازیگران یک فیلم در اختیار تهیه‌کننده هستند و این تهیه‌کننده است که برای یک فیلم تصمیم می‌گیرد. بازیگر در فیلم بازی‌اش را کرده و حق و حقوقش را هم گرفته است. این بازیگران چرا شبکه نمایش خانگی را که ماهیانه دو سه میلیارد از آن درآمد دارند را تحریم نمی‌کنند؟ آیا شبکه نمایش خانگی جزو سینما نیست؟ چرا فیلم‌های خودشان را تحریم نمی‌کنند؟ اگر قرار بر انصاف است باید این‌ها را جواب بدهند. من فیلمی ساخته‌ام که برایش زحمت کشیده‌ام و کسی حق ندارد به من بگوید که اجازه دارم کارم را به جشنواره بدهم یا ندهم!

 


بیشتر بخوانید:

ویدئو | انتقاد تند «سید رضا محقق» تهیه کننده «چرا گریه نمی‌کنی؟»


 

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->