تذکر نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری برای اصلاح رفاهیات نیروی انسانی در بودجه

  • کد خبر: ۱۴۹۰۲۶
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
تذکر نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری برای اصلاح رفاهیات نیروی انسانی در بودجه
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری را ارسال کرده و هنوز ایراد سال گذشته در زمینه نیروی انسانی وجود دارد. شهرداری باید نسبت به اصلاح روند رفاهیات مجموعه نیروی انسانی اقدام کند، اگر شهرداری این بودجه را اصلاح نکند در زمینه نیروی انسانی بودجه را مصوب نخواهیم کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، امروز، ۱۷ بهمن ماه، در شصت‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در تذکری به شهرداری اظهار کرد: شهرداری بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری را ارسال کرده، اما هنوز کمیسیون‌ها شروع به بررسی نکردند.

وی افزود: در بودجه ارسالی شهرداری هنوز ایراد سال گذشته در زمینه نیروی انسانی نیز وجود دارد. شهرداری باید نسبت به اصلاح روند رفاهیات مجموعه نیروی انسانی اقدام کند، اگر شهرداری این بودجه را اصلاح نکند در زمینه نیروی انسانی بودجه را مصوب نخواهیم کرد. نباید کاری که سال گذشته نیروی انسانی را تحت‌الشعاع قرار داد، تکرار شود.

حاجی‌بگلو در خصوص تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگری شهرداری گفت: قرار بود تا پایان سال تبدیل وضعیت نیروی ایثارگری انجام شود، اما به کندی پیش می‌رود و حتی خبر می‌رسد که در سال آینده ادامه خواهد داشت. از شهرداری می‌خواهیم این کار را تا پایان سال به پایان برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->