تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان| یحیی منتظر لغزش سپاهان

  • کد خبر: ۱۴۹۱۵۷
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان| یحیی منتظر لغزش سپاهان
پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس باید در آبادان از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن ماه به مصاف صنعت نفت برود.

پرسپولیس که هفته قبل صدر جدول را با تساوی مقابل آلومینیوم در آزادی به سپاهان هدیه کرده، امیدوار است فولاد پس از غلبه بر سرخ‌پوشان این بار یقه سپاهان را بگیرد و باعث شود تا با پیروزی احتمالی پرسپولیس در آبادان، دوباره صدر جدول سرخ شود.

در بازی رفت لوکادیا گره‌گشا بود و گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند، اما دیگر در این بازی خبری از مهاجم جداشده هلندی پرسپولیس نیست.

پرسپولیس از وقتی لوکادیا رفته، با بحران گلزنی روبه‌روست و دیاباته و آل کثیر نتوانسته‌اند عملکرد خوبی در خط حمله داشته باشند. پریرا نیز احتمالا از این بازی به میدان می‌رود.

سرخپوشان امیدوارند با قضاوت پیام حیدری دیگر مشکلی از بابت پنالتی های سوخته نداشته‌باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->