تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

پریرا به دنبال شکستن یک طلسم عجیب در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۴۹۵۲۶
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۳
پریرا به دنبال شکستن یک طلسم عجیب در پرسپولیس
مهاجم جدید پرسپولیس در این تیم به دنبال شکستن یک طلسم عجیب است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، چند روزی است که قرارداد یک و نیم ساله لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی با باشگاه پرسپولیس امضا شده تا این بازیکن تبدیل به پنجمین مهاجم برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس شود. پیش از پریرا، وسلی برازیلیا، جونیور براندائو، دی کارمو و تادئو چهار مهاجم برزیلی بودند که سابقه بازی در پرسپولیس را داشته‌اند.

نکته عجیب، اما آمار گلزنی چهار مهاجم برزیلی و پیشین پرسپولیس در این تیم است. این چهار مهاجم در کل بازی‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده‌اند کلا چهار گل به ثمر رساندند. ۲ گل وسلی، یک گل دی کارمو و یک گل تادئو برای پرسپولیس زدند و پای جونیور براندائو هم هیچ‌وقت به گلزنی باز نشد.

حالا باید دید که آیا پریرا توانایی این را دارد که این آمار و طلسم عجیب مهاجمان برزیلی در پرسپولیس را بهبود ببخشد و باطل کند یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید که پریرا می‌تواند رکورد دو گل وسلی برازیلیا را در پرسپولیس ارتقا بدهد؟ ذکر این نکته ضروری است که لئاندرو پریرا نهمین بازیکن برزیلی تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->