نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

واکنش رضاوند به درگیری با قایدی

  • کد خبر: ۱۴۹۴۵۸
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
واکنش رضاوند به درگیری با قایدی
آرش رضاوند، هافبک میانی استقلال مدعی شده درجریان بازی با نفت مسجد سلیمان هیچ درگیری با مهدی قایدی نداشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جدل لفظی آرش رضاوند و مهدی قایدی ماجرایی نبود که از دید رسانه‌ها پنهان بماند و عکس‌های مربوط به این بحث دو نفره در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.  

با این حال آرش رضاوند که درمتن این جروبحث قرار داشت منجر هرگونه بحث جدی با قایدی شده است. رضاوند می‌گوید: «همیشه از این اتفاقات رخ می‌دهد. شما ببینید ما بازی قبل را بردیم، یک حاشیه‌ای برای تیم درست کردند، بازی امروز نیز این‌گونه است. همیشه از این اتفاقات برای استقلال رخ می‌دهد. هیچ بحث خاصی نبود. موقعی که پنالتی را به دست آوردیم، یکی دو نفر از بچه‌ها گفتیم سجاد شهباززاده این ضربه را بزند. خود مهدی بنده خدا گفت اگر سجاد می‌خواهد، بیاید و پنالتی را بزند، ولی او نمی‎‌خواهد بزند. سجاد نیز گفت مهدی بزند تا هت تریک کند. صحبت‌ها در همین حد بود. حتی پس از آن، سجاد رفت و مهدی را بغل کرد و در رختکن نیز با همدیگر صحبت کردیم. این چیز‌ها طبیعی است. حتی نیمار و امباپه سر پنالتی با یکدیگر دعوا می‌کنند. ما دعوایی نکردیم. چون شرایط تیم خوب است، خیلی‌ها دنبال حاشیه هستند. واقعیت این است اتفاقی رخ نداد. بحث درباره زدن پنالتی بین سجاد و مهدی بود که در نهایت قایدی آن را زد.»

با این حال گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال قصد دارند درباره این ماجرا تذکری به رضاوند و قایدی بدهند تا در بازی‌های آینده دوباره چنین صحنه‌ای تکرار و به سوژه رسانه‌ها تبدیل نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->