کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

گزارشی از چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۸۹
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
گزارشی از چهارمین روز جشنواره فیلم فجر در مشهد
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر مشهد با فیلم‌های هایپاور، شماره ۱۰، بعد از رفتن، پرونده باز است، روایت ناتمام سیما، جنگل پرتقال، کت چرمی و عطرآلود به نمایش درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، این فیلم‌ها در سینما‌های آفریقا، هویزه، ویلاژتوریست، سینما پارک بازار و سینما برفی مشهد به نمایش درآمد.

تمرکز بیشتر نمایش‌ها و استقبال بیندگان مثل همیشه در سینما هویزه مشهد بود. خصوصا فیلم شماره ۱۰ با استقبال زیادی مواجه شد. این فیلم ساخته حمید زرگرنژاد است و بر اساس گفته‌ها و روایاتی که از فیلم شده، داستان تاریکی دارد.

به نظر می‌رسد این فیلم در کنار هایپاور بیشترین استقبال امروز را به خود اختصاص داده است. فیلم‌هایی که به گفته تماشاگران، نسبت به آثار روز گذشته بهتر ظاهر شد.

البته به گفته محمد حسین‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، چنین موضوعی طبیعی است و بینندگان با اطلاعات قبلی نسبت به انتخاب فیلم‌ها اقدام می‌کنند.  

به گفته وی استقبال از برخی آثار به حدی بوده که بینندگان به ناچار روی زمین فیلم را دنبال کرده‌اند.  

فیلم هایپاور هم تقریبا تجربه‌ای مشابه شماره ۱۰ داشت و نظرات نسبتا خوبی دریافت کرده است. گرچه که داستان آن با فیلم منصور تقریبا یک موضوع را دنبال می‌کند، اما باز هم توانسته موفق ظاهر شود.

یکی دیگر از فیلم‌هایی که استقبال نسبتا خوبی را تجربه کرد، کت چرمی بود. شاید اصلی‌ترین علت استقبال از این فیلم بازی جواد عزتی، بازیگر نام‌آشنای کشورمان بوده باشد؛ خصوصا که این فیلم دیروز در پردیس سینمایی هویزه به نمایش درآمد و امروز در سینما پارک بازار اکران شد.  

به نظر می‌رسد کسانی که دیروز موفق به تماشای این فیلم نشدند، امروز در سینما پارک بازار آن را دنبال کنند.  

البته باید توجه داشت نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته موجب شده استقبال از سینما‌ها بیشتر نیز بشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->