نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

شکایت آرسنال و چلسی از داوران لیگ برتر انگلیس

  • کد خبر: ۱۴۹۸۸۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶
شکایت آرسنال و چلسی از داوران لیگ برتر انگلیس
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لندنی حسابی از عملکرد داوران انتقاد کردند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در هفته بیست و چهارم لیگ جزیره، آرسنال مقابل برنتفورد و چلسی مقابل وستهم با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شدند و نکته عجیب اینکه در هر ۲ بازی رد پای اشتباهات داوری دیده می‌شد.

در بازی آرسنال به نظر می رسد گل تونی در شرایط آفساید به ثمر رسیده، موضوعی که با جنجال فراوانی همراه شده زیرا کمک داور ویدیویی فقط صحنه مربوط به خطای احتمالی را چک کرد و پس از ارزیابی آن گل را صحیح اعلام کرد.

در بازی چلسی هم به نظر می رسد یک صحنه مشکوک به پنالتی رخ داده و داور اشتباها از آن گذشته‌است. کلگر در دقایق پایانی بازی شوتی را روانه دروازه وستهم کرد که مدافع حریف با دست مقابلش ایستاد.

پاتر، سرمربی چلسی حسابی از این وضعیت شاکی است و گفت: داور صحنه سیو سوچک را چطور ندید؟ ۲ امتیاز حساس از دست ما پرید چون بازیکن وستهم مثل یک گلر توپ را جمع کرد و نگذاشت وارد دروازه شود.

چلسی با این تساوی، ۳۱ امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت و آرسنال با ۵۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. منچسترسیتی با ۲۱ بازی و ۴۵ امتیاز در رده دوم است و شاگردان پپ امیدوارند که در بازی رودرو مقابل آرسنال پیروز شوند و فاصله را به عدد ۳ کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->