سایپا قیمت محصولات خود را افزایش داد + جدول قیمت طرح تبدیل حواله پژو پارس ایران خودرو به سایر محصولات (تیر ۱۴۰۳) نحوه محاسبه کمیسیون بنگاه املاک چگونه است؟ ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

طرح کاهش قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور آغاز شد

  • کد خبر: ۱۴۹۹۵۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
طرح کاهش قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور آغاز شد
وزیر جهاد کشاورزی از آغاز کاهش قیمت ۳۴ قلم کالا‌های اساسی با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کالا‌ها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری که در این ایام تقاضا برای کالا‌های اساسی افزایش می‌یابد و به اوج خود می‌رسد با دستور رئیس‌جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مدت حدود سه ماه ۳۴ قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می‌رسانند.

وی افزود: کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۳۴ قلم کالا‌های اساسی را با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف اعمال می‌کنند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کنند.

 وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم که سایر فروشگاه‌ها نیز در این طرح همراهی داشته باشند ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور وجود دارد و این طرح در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.
 
وزیر جهاد کشاورزی همزمان با آغاز این طرح در یکی از فروشگاهی زنجیره‌ای که در این طرح مشارکت داشتند حضور یافت و صحبت‌های مردمی را شنید.

بسیاری از مردم در صحبت با وزیر جهاد کشاورزی گفتند: همزمان با حضور شما در فروشگاه ها، قیمت‌ها کاهش یافته و برچسب قیمت‌ها عوض شده است که وزیر جهاد کشاورزی نیز در پاسخ توضیح داد که کاهش قیمت کالا‌های اساسی به دلیل آغاز طرح فجر تا فطر است و امیداریم به مدت سه ماه کاهش قیمت‌ها ادامه داشته باشد.

 بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، این کالا‌ها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره ۱۰۰ گرمی، روغن سرخ‌کردنی ۸۱۰ گرمی، روغن پخت‌وپز ۸۱۰ گرمی، حبوبات، ماکارونی، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالا‌های دیگر بوده که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برند‌های متنوع، متفاوت است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->