حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی_ورزشی فجر

  • کد خبر: ۱۵۰۰۹۵
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی_ورزشی فجر
جشنواره بزرگ فرهنگی_ورزشی فجر و دومین جشنواره ملی تکریم الگو‌های برتر عفاف و حجاب در ورزش بانوان، با حضور جمعی از مسئولین و بانوان ورزشکار استان، برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جشنواره بزرگ فرهنگی_ورزشی فجر و دومین جشنواره ملی تکریم الگو‌های برتر عفاف و حجاب در ورزش بانوان، صبح امروز ۲۰ بهمن ماه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مسئول ورزش بانوان این اداره، مدیر دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی و جمعی از بانوان ورزشکار این استان در مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

بانوان باید شور و نشاط اجتماعی داشته باشند

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با حضور در جمع بانوان ورزشکار اظهار کرد: شاید توانایی بانوان بیشتر از آقایان باشد، اما کمتر نیست، در جامعه دو جنسیت وجود دارد که با یکدیگر برابرند، اما گاهی اوقات نکاتی مطرح می‌شود که بعضی افراد گمان می‌کنند آقایان راحت‌تر هستند.
علی اکبر هاشمی جواهری در ادامه افزود: بانوان علاوه‌بر تکالیف اجتماعی خود تکالیفی که صرفا مخصوص بانوان است را به دوش می‌کشند ضمن اینکه فرزندان در دامان مادران و بانوان رشد می‌کنند از این رو مادران در تربیت فرزندان نقش عمده‌ای دارند.
وی با بیان اینکه قدرت و توانایی زنان از نوع قدرت نرم است، اظهار کرد: اگر زنان با توجه به توانایی‌های خود در جامعه عمل کنند از مردان موفق‌تر خواهند بود.
وی در ادامه بیان کرد: اگر بانوان بخواهند امور مردانه را به عهده گیرند نمی‌توانند چرا که اساسا فیزیولوژیک آقایان نیرومندتر هست و نباید خود را با آقایان مقایسه کنند، اما باید بر توانایی‌های خود تمرکز کنند و خود را دست کم نگیرند.
هاشمی‌جواهری با تاکید بر اینکه بانوان در ورزش از ظرفیت‌های بسیاری برخوردارند، گفت: با توجه به توانایی بانوان در حوزه ورزش از آنان انتظاراتی نیز داریم کمااینکه مقام معظم رهبری از ورزش بانوان نیز حمایت کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان این که باید مجموعه ورزشی کوثر را به قطب ورزش بانوان تبدیل کنیم، عنوان کرد: زمانی که ما از بانوان انتظار رعایت حدود شرعی را داریم باید شرایط را برای بروز و ظهور توانایی آنان فراهم کنیم، از طرفی بانوان باید شور و نشاط اجتماعی داشته باشند و بستر آن در ورزش فراهم است. ضمن اینکه اگر بانوان ما بدانند که شرایط امنی بر ورزش حاکم است و با حفظ حجاب می‌توانند شور و نشاط خود را نشان دهند، از ورزش استقبال خواهند کرد.

بانوان خراسانی بازهم در کشور درخشان خواهند بود

همچنین فهیمه سروری، مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: بسیار ارزشمند است که بانوان و دختران ما گزینه آینده‌دار ورزش را انتخاب کرده و برای سلامتی خود زمانی را اختصاص می‌دهند، ایمان دارم تمام بانوان ورزشکار خراسانی برای ورزش ایران مانند تمام این سال‌ها افتخارآفرین خواهند بود. برنامه‌های خوبی برای این عزیزان داریم و مطمئن باشید جایگاه ورزش بانوان خراسان‌رضوی را در کشور ارتقا خواهیم داد. البته برآیند فعالیت‌های ورزشی بانوان در استان، قابل قبول است، اما باید برای رفتن به سمت ایده‌آل حرکت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->