حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد
سرخط خبرها

بارش باران و برف تا اواخر هفته در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۵ بهمن‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۵۰۲۳۹
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
بارش باران و برف تا اواخر هفته در خراسان رضوی ادامه دارد (۲۵ بهمن‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار داریم به تناوب باشدت و ضعف تا روز جمعه بارش باران و برف که اغلب به شکل باران است در سطح استان ادامه داشته باشد. این بارش‌ها در مناطق نیمه جنوبی بیشتر به شکل باران همراه با رگبار، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ خواهد بود. همچنین در نیمه شمالی به ویژه در ارتفاعات بارش‌ها به شکل باران و برف  است.

زهرا آهنگر زاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته شهرستان قوچان با دمای هوای منفی ٣ درجه و تایباد با دمای هوای ١۶ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دمای هوای مشهد بین ٢ درجه و ٨ درجه در نوسان بوده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات بین ۶ و ٧ درجه و در سردترین ساعات به ١ درجه می‌رسد. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته از شهرستان‌های مشهد و نیشابور به میزان یک دهم میلیمتر بارش باران گزارش شده است. بیشتر میزان بارش از شهرستان‌های کاخک گناباد به میزان ١۴.۶ میلیمتر و خاف ١٢.٢ میلیمتر بوده است. همچنین شهرستان‌های تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، تریت‌جام، درگز، فریمان، بردسکن، خاف، تایباد، رشتخوار، بجستان، کلات نادری، باخرز، مهولات، جوین، کاخک گناباد، طرقبه، شاندیز، خلیل آباد، خوشاب و داورزن بارش باران داشته‌اند.

وی ادامه داد: انتظار داریم به تناوب باشدت و ضعف تا روز جمعه بارش باران و برف که اغلب به شکل باران است در سطح استان ادامه داشته باشد. این بارش‌ها در مناطق نیمه جنوبی بیشتر به شکل باران همراه با رگبار، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ خواهد بود. همچنین در نیمه شمالی به ویژه در ارتفاعات بارش‌ها به شکل باران و برف 
است.

آهنگر زاده اضافه کرد: بیشترین میزان بارش ز امروز بعدازظهر آغاز می‌شود و تا اوایل وقت پنج شنبه ادامه خواهد داشت، لذا برای مناطق جنوبی و مرکزی استان آبگرفتگی و روان آب پیش‌بینی می‌شود. همچنین افزایش سرعت وزش باد و در مناطق سردسیر، کولاک برف در مناطق کوهستانی و تشکیل مه و کاهش دید در مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->