ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان واریز عیدی بازنشستگان کشوری اعلام شد+جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۰۷۱۳
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
زمان واریز عیدی بازنشستگان کشوری اعلام شد+جزئیات
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: برای پرداخت عیدی بازنشستگان تحت پوشش این صندوق از امروز پنجشنبه در حال محاسبه هستیم و امشب عیدی به حساب این افراد واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نعمت‌الله ترکی عصر امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن در یک برنامه تلویزیونی درباره پرداخت عیدی و برنامه‌های این صندوق برای تامین مسکن بازنشستگان اظهار داشت: برای پرداخت عیدی افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری منابع مورد نیاز آن از سوی صندوق تامین شده است. به همین منظور برای هر بازنشسته یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به علاوه ۵۰۰ هزار تومان برای همسران افراد بازنشسته و ۲۰۰ هزار تومان برای فرزندان تحت تکفل آنان، امشب به حساب این افراد واریز می‌شود.

پرداخت زودهنگام حقوق بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در ۲ ماه گذشته سعی شده به بهترین شیوه به دنبال حفظ کرامت و شأن این افراد با ارائه خدمت باشیم و یکی از مباحث مهم و دغدغه در بحث تامین حقوق و مستمری این افراد بوده که با هماهنگی و همکاری بین این صندوق، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری این کار انجام شده است.

وی گفت: با همکاری این سازمان‌ها قبل از اتمام ماه، حقوق این افراد پرداخت می‌شود و در این دو ماه هم این اتفاق افتاده است و حقوق بهمن بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی نیز روز گذشته (چهارشنبه) پرداخت شده است.

بازنشستگان صاحب مسکن می‌شوند

ترکی همچنین به امضای تفاهم‌نامه با سازمان ملی مسکن برای واگذاری مسکن به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما بحث تامین مسکن برای افراد بازنشسته است و برای این مهم وزیر راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن همکاری خوبی با این صندوق دارند.

وی ادامه داد: براساس آمارهای موجود اولویت اول برای تامین مسکن بازنشستگانی است که فاقد مسکن هستند و اگر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده باشند با اولویت به این افراد داده می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: درخواست داریم اگر برخی از بازنشستگان در این طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند حتما به صندوق بازنشستگی استان‌ها مراجعه کنند تا آمار آنها جمع‌بندی شود.

وی اضافه کرد: با توجه به امضای این تفاهم‌نامه این افراد بازنشسته در اولویت برای بحث واگذاری مسکن هستند و پس از تکمیل این مراحل مسکن به این افراد داده خواهد شد.

ترکی اضافه کرد: همچنین براساس تعهدی که داریم در سال ۱۴۰۲ با همکاری وزارت راه و شهرسازی، این افراد بازنشسته تحت پوشش صندوق همچنان در اولویت قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: بحث مشارکت در امر ساخت مسکن براساس اولویت این تفاهم‌نامه برای زمین‌هایی است که در اختیار سازمان ملی مسکن قرار دارد و این زمین‌ها را در اختیار مجموعه ما قرار می‌دهند و به صورت مشارکتی یعنی تامین هزینه ساخت با تسهیلات از بانک به صورت مشارکت انجام می‌شود.

ترکی ادامه داد: به همین منظور مسکن آنها را تامین و در سال آینده نیز بحث مشارکت یا سرمایه‌گذاری را اعلام می‌کنیم تا همه بازنشستگان در بحث سرمایه‌گذاری یا ساخت مسکن در دستور کار باشند. بنابراین باید جزییات آن را در اختیار مجموعه ما قرار دهند تا با مشارکت خود بازنشستگان در این زمینه به صورت جامع و کامل حضور داشته باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: با این اقدام هم ارزش افزوده برای منابع مالی بازنشستگان و هم تامین مسکن این افراد را خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->