مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران مهدی لیموچی، بازیکن احتمالی جدید پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی
سرخط خبرها

پرسپولیس باز هم دست به دامان اسپانسر شد

  • کد خبر: ۱۵۰۸۳۹
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
پرسپولیس باز هم دست به دامان اسپانسر شد
باشگاه پرسپولیس از پس هزینه‌های جاری خودش هم بر نمی‌آید و باز هم دست به دامان اسپانسر شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس در سالی که وارد بورس شده و نزدیک با ۳۳۰ میلیارد تومان سرمایه دارد باز هم مشکلات عمده مالی داشته و در پرداخت هزینه‌های جاری هم پول قرض می‌کند. 

در چند ماه اخیر مدیریت باشگاه پرسپولیس وام‌های متعددی را بوسیله سرمایه‌ای که این باشگاه در بورس دارد، دریافت کرده که بازگرداندن آن برای یکی دو سال آینده است و در واقع مدیریت آینده این باشگاه مجبور به بازگرداندن آن خواهد بود.

به هر حال قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم آنقدر سنگین است که حتی چند اسپانسر هم از پس آن بر نمی‌آیند. 

مدیریت و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در درآمدزایی به شدت ضعیف عمل کرده‌اند تا حدی که قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی آنها را مدیران هزینه نامیده است. 

در همین راستا با خبر شدیم باشگاه پرسپولیس در پرداخت اخیر به کارمندانش که یکی از حقوق‌های عقب افتاده بوده یک اسپانسر پیش قدم شده و از طریق بانک شهر واریزی به کارمندان پرسپولیس داشته است. در واقع باشگاه پرسپولیس توافق با این اسپانسر را پیش‌خور کرده تا بعدا روی پیراهن تیمش در مسابقات این شرکت بیمه را تبلیغ کند.

این نوع مدیریت در باشگاه پرطرفدار برای هزینه‌های جاری هم واقعا دردآور است و نشان می‌دهد که در این باشگاه یکسری افراد فقط پشت میز نشسته‌اند تا پول رسیده و آنها را هزینه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->