تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟
سرخط خبرها
بهاروند مدعی شد:

اعتراض تند تاج به AFC

  • کد خبر: ۱۵۱۶۵
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
اعتراض تند تاج به AFC
حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با اشاره به تصمیم AFC گفت: تاج مخالفت و اعلام اعتراض تند خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ حیدر بهاروند درباره جلسه روز گذشته در فدراسیون فوتبال در واکنش به تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: در این نشست موارد متعددی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همگان بر ضرروت حفظ غرور ملی تصریح و تأکید مؤکد داشتند. از همان زمان فرآیند‌های لازم پیرامون اعتراض شدید اللحن باشگاه‌های نمایندگان ایران و فدراسیون فوتبال به این تصمیم آغاز شد.

وی افزود: در همان دقایق نخستین پس از دریافت نامه، آقای تاج که فوراً خود را به محل جلسه رسانده بودند مخالفت و اعلام اعتراض تند خود را در مقابل این تصمیم در جایگاه نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردند که این موضع در توجه به غرور ملی جای تقدیر دارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال همچنین درباره جلسات امروز خاطرنشان کرد: امروز در جلسه‌ای که باشگاه‌ها داشتند، طی درخواستی که کتباً به فدراسیون ارائه کردند، خواستند در صورت قطعی شدن رأی محرومیت میزبانی، اعتراض باشگاه‌ها به رأی مذکور و عدم حضور در مسابقات به کنفدراسیون ارائه شود. ضمن اینکه باشگاه‌ها، فدراسیون و مجموعه وزارت ورزش و جوانان در راستای حقوق تماشاگران پرشور درخواست داشته مسابقات فقط در کشور ایران برگزار شود و به هیچ‌وجه حاضر به برگزاری مسابقات در کشور ثالث نخواهند بود.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->