کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

مدیرعامل موسسه شهرآرا: برای حل مشکلات شهر باید از ابزار رسانه استفاده کرد | رسانه های محلی نقش مهمی در آینده شهر خواهند داشت

  • کد خبر: ۱۵۲۱۳۷
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
مدیرعامل موسسه شهرآرا: برای حل مشکلات شهر باید از ابزار رسانه استفاده کرد | رسانه های محلی نقش مهمی در آینده شهر خواهند داشت
مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا در مراسم آغازین رویداد رسانه ای «رج» درباره کنشگری رسانه های محلی صحبت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد رسانه‌ای رج با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده و با هدف آموزش و تولید محصولات رسانه‌ای_محلی، در کارخانه نوآوری مشهد آغاز به کار کرد.

مدیرعامل موسسه شهرآرا به عنوان برگزار کننده رویداد رج در مراسم افتتاحیه آن گفت: برای طراحی رویداد رج و ورود به این عرصه بیش از ۵۰ مقاله تخصصی مطالعه کردیم تا به این رویداد و عناصر تشکیل دهنده آن رسیدیم.

سید میثم موسوی مهر افزود: همه ما برای کار‌هایی که می‌خواهیم انجام بدهیم یک غایت و نهایتی داریم. شما حتما یک رویا داشتید برای رسانه خودتان، برای شهر خودتان، همچنان که من برای مجموعه خودم رویا داشتم و همین باعث شد وارد چنین طرحی شویم. این رویا را باید به عنوان بزرگترین دستاورد و سرمایه خودتان قرار دهید.

به گفته وی، داشتن رویا از این جهت مهم است که می‌تواند پیشران باشد. بزرگترین آسیبی که یک تمدن می‌بیند، نداشتن رویاست. من از شماها میخواهم که برای رویا‌های خود چارچوب و شاخصه در نظر بگیرید. شما باید برای تمدنتان، شهرتان، کشورتان و محله تان رویا تصور کنید. شما باید از صحبت‌های اساتید بیشترین استفاده را داشته باشید و مطالبه گرانه در رویداد حاضر شوید. امیدواریم این رویداد آغازی خوب و مناسب برای شما داشته باشد. آن چیزی که در رسانه مهم است شما دارندگان رسانه هستید. شما نقش آفرین‌ترین و یکی از کنش گران در آینده مشهد هستید.

 


بیشتر بخوانید:

رویداد رسانه ای «رج» در مشهد آغاز به کار کرد | «از ایده تا محتوا» برای کنشگری در رسانه

دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود

ظرفیت‌های روایت نگاری در رسانه های محلی

آموزش «انسان- رسانه» ها در قالب کنشگری اجتماعی و محلی


 

موسوی مهر در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ما در شهرآرا هر چیزی طراحی می‌کنیم به همه این‌ها فکر می‌کنیم، برایش نقشه می‌کشیدیم  واکنون این غایت را برای خودمان داریم که شهرآرا قرار است سیمای رسانه‌ای شهر امام رضا (ع) باشد. رویداد رج و دعوت از شما نیز به عنوان کنشگران رسانه‌های محلی شهر قسمت مهمی از پازلی هست که طراحی شده است.اعتقاد ما این است که رسانه های محلی آینده شهر را رقم می زنند و برای همین باید به این موضوع توجه ویژه شود و برای آموزش آنها برنامه ریزی صورت گیرد که البته شهرآرا به سهم خود قدم اول را برداشته است.

وی با بیان اینکه همه زحمات  ما و شما برای این است که شما برای رفع یک مساله در شهر دست به تولید بزنید افزود: رویداد رج برای این است که وارد این عرصه شوید و در راستای رفع مشکلات  شهرتان قدم بردارید که برای رسیدن به این هدف قطعا یکی از ابزار مهم رسانه می باشد. گرچه همه آن چیزی که شما و ما  فکر می‌کنیم در رج خلاصه نمی‌شود، اما «رج» می‌تواند اولین گره و اولین رج از بافت طلایی اتفاقاتی باشد که شما قرار است آن را شکل دهید؛ بنابراین مطالبه گرانه در این عرصه وارد شوید. همچنین با مطالبه خودتان ما را ارتقا دهید و سعی کنید بیشترین بهره برداری را داشته باشید. زیرا شما قدرتمندترین موثرترین و نقش آفرین‌ترین افراد در مشهد الرضا(ع) خواهید بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->