ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه» زمان پخش «امیلی در پاریس ۴» مشخص شد فیلم کوتاه «پیام» برگزیده جشنواره بین المللی کوثر شد «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» بازتابی از درد‌ها و رنج‌های زنان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ «هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود

  • کد خبر: ۱۵۲۲۰۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود
هادی ذالکی گفت: محصولات رویداد رسانه ای «رج» به صورت گزارش های محلی مساله محور منتشر می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «هادی ذالکی» دبیر رویداد رسانه ای «رج» در حاشیه برگزاری نخستین روز از این رویداد رسانه ای گفت: عنوان رویداد «رج» از دو عنوان «رسانه» و «جامعه» برگرفته شده است. این رویداد به ظرفیت های افراد محلات مشهد در حوزه رسانه و رسانه های اجتماعی توجه دارد. 

وی افزود: بنا بر آن است در این رویداد ۲ روزه و با حضور تعدادی از علاقمندان به رسانه‌های اجتماعی محلات، مباحث مرتبط با موضوع طرح بحث شود. عموم این مباحث نیز به مباحث حوزه رسانه و رسانه‌های اجتماعی باز می‌گردد. بعد از پایان این دوره، شرکت کنندگان در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تقسیم می‌شوند و در کنار یک راهنما یا منتور رسانه ای، تلاش می‌کنند طی مدت زمان حدود ۱۵ روز یک گزارش مسئله محور از مسائل محلی خود بسازند و برای دبیرخانه رویداد ارسال کنند. تلاش بر این است که تا پایان اسفندماه، این گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و از منتخبان آن‌ها نیز تقدیر به عمل آید. عمده این خروجی‌ها به صورت گزارش‌های ویدئویی است و به همین صورت در رسانه‌ها منتشر می‌شود. به این دلیل که برای تهیه اینگونه گزارش ها، می‌بایست تمام مهارت‌های لازم در حوزه تولید رسانه‌ای به کار گرفته شود.  

ذالکی خاطرنشان کرد: همکاری ما با افراد شرکت کننده در دوره، پایان پیدا نمی‌کند و با شبکه سازی که بین این افراد اتفاق می‌افتد، از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: در ثبت نام اولیه ۲۰۰ نفر برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کردند که از ۱۲۰ نفر از آنان برای شرکت در دوره دعوت به عمل آمده است. تعدادی از سرفصل‌های لازم برای تولیدات رسانه‌ای توسط اساتید در این دوره آموزشی مطرح می‌شود و پس از این دوره هم راهنمایی‌های لازم توسط راهنمایی که در کنار هر گروه خواهد بود، ارائه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->