ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
سرخط خبرها

اعمال سقف قیمتی برای دام زنده از امروز در خراسان رضوی آغاز شد

  • کد خبر: ۱۵۲۳۳۸
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
  • ۱
اعمال سقف قیمتی برای دام زنده از امروز در خراسان رضوی آغاز شد
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: اعمال سقف قیمتی برای دام زنده از امروز (دوشنبه)در بازار دام مشهد و استان با هدف کنترل قیمت گوشت قرمز آغاز شد.

شهرآرانیوز - گروه اقتصاد؛ مجید جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ملاک پایه تعیین قیمت گوشت قرمز، بره نر است و با توجه به اینکه این نوع دام بالاترین قیمت دام و لاشه را به خود اختصاص داده بنابراین کنترل و تعیین سقف قیمتی برای این دام در استان تعیین گردید.

وی ادامه داد: براین اساس سقف قیمت بره نر زنده به ازای هر کیلوگرک ۱۶۷ هزار تومان است و با گران فروشان از این نرخ برخورد میشود.

وی با بیان اینکه بازار دام مشهد در کل استان تعیین کننده است بنابراین کنترل قیمت در بازار دام این کلانشهر موجب کنترل قیمت در ساسر مناطق خراسان رضوی میشود، بیان کرد:تا پیش از این نرخ بره نر به ازای هرکیلوگرم ۱۸۰ تا ۱۸۵ هزار تومان هم عرضه شده اما با اعمال سقف قیمتی از امروز پیش بینی داریم قیمت هر کیلوگرم ران که تا قبل از این تا ۴۳۰ هزار تومان و بیشتر قیمت خورده بود به ۳۹۵ هزار تومان کاهش یابد.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهارداشت : علاوه بر این از بیش از ۱۰ روز پیش اعمال محدودیت خروج دام زنده از استان نیز اعمال شد که این امر در کاهش و کنترل قیمت گوشت اثرگذار است.

میزان تولید گوشت قرمز در استان خراسان رضوی به طور میانگین بین ۸۰ تا ۸۵ هزار تن در سال است و این استان هم اکنون دارای بیش از ۱۵میلیون راس جمعیت دامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
0
اگه توانشو دارید برید برا خونه مسکن لوازم خانگی و .... قیمت گذاری کنید با همین کاراتون دامپروری مملکتو به اینجا رسوندید . که وضعیت گوشت به اینجا رسیده . هی به کارتون ادامه بدید که صنعت دامپروری نابود بشه بعد برید گوشت میلیونی وارد کنید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->