تارقلی‌زاده رییس TSG جام جهانی فوتسال صعود تیم ملی فوتبال ایران به رنکینگ ۱۹ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برانکو سرمربی تیم ملی عمان شد+عکس

  • کد خبر: ۱۵۲۴۶
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
برانکو سرمربی تیم ملی عمان شد+عکس
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم ملی عمان را برعهده گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت «اثیر» عربی خبر داد که منبعی آگاه از فدراسیون فوتبال عمان عنوان کرده که آنها با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات به توافق نهایی رسیدند.

توافقات کامل بین طرفین صورت گرفت و قرار است این خبر به صورت رسمی امروز(یکشنبه) با حضور برانکو اعلام شود. او پیش از این هدایت تیم های ملی ایران و کرواسی را برعهده داشت. همچنین در زمینه باشگاهی نیز باشگاه پرسپولیس، دیناموزاگرب و الاتفاق عربستان را نیز برعهده داشته است.

فدراسیون فوتبال کشورمان هم به دنبال مذاکره با برانکو بود و حتی در چند نوبت هم این اتفاق افتاد اما با توجه به مسئله مالی که بین برانکو و باشگاه پرسپولیس وجود دارد، این مربی کروات حاضر نشدن تا حل نشدن این مشکل با فدراسیون ایران به طور رسمی وارد مذاکرات جدی شود. 

منبع: فارس

گزارش خطا
برچسب ها: برانکو عمان
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->