سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جنایت با ضربه کاری چاقو در محله سیدی مشهد

  • کد خبر: ۱۵۴۲۵۴
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
جنایت با ضربه کاری چاقو در محله سیدی مشهد
درگیری دو جوان در مشهد رنگ خون گرفت و به قتل یکی از آن‌ها گره خورد

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ سر و صدایشان بالا می‌گیرد و تا همسایه‌ها و اهل محل برسند کار از کار می‌گذرد. جوانک روی زمین می‌افتد و در حالی که در خون خودش غلط می‌زند، چشمانش را می‌بندد و جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کند. مردم تا به خودشان بیایند عامل این جنایت، اما پا به فرار می‌گذارد و در تاریکی کوچه‌های شب‌زده منطقه خلج محو می‌شود.

یکی از شهروندان بلافاصله موضوع را به اورژانس اعلام می‌کند تا شاید بتوان هنوز برای جوان زخمی کاری انجام داد، اما حضور مأموران امدادی بی‌فایده است. کار از کار گذشته و حالا باید دید که پلیس چه تصمیمی می‌گیرد.

زمانی نمی‌گذرد که خودرو‌های پلیس آژیر‌کشان در قاب این صحنه اضافه می‌شوند. افسر تجسس کلانتری سیدی مشهد، جمعیت را متفرق می‌کند و برای اینکه صحنه جرم بدون تغییر باقی بماند، دور تا دور محل را تا رسیدن بازپرس ویژه قتل نوار زرد رنگ هشداری نصب می‌کند.

آنچه در بررسی‌های اولیه پیداست، جوان متوفی از ناحیه سینه خون‌ریزی شدید داشته است، اما تا روشن شدن ماجرا نمی‌توان نظر دقیقی ارائه کرد. در کمترین زمان خودرو بازپرس قتل هم به جمع مأموران امدادی و انتظامی افزوده می‌شود و با حضور قاضی محمود عارفی‌راد تحقیقات برای شناسایی عامل فراری این جنایت و علت و انگیزه درگیری متوفی و قاتل آغاز می‌شود.

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی که از سوی مقام قضایی حالا مسئولیت یافته‌اند تا به این پرونده رسیدگی کنند در همان دقایق اولیه به سراغ چند تن از شاهدان عینی ماجرا می‌روند. افرادی که در زمان وقوع قتل در محل حضور داشته‌اند همگی خبر از درگیری مقتول با عامل این جنایت می‌دهند. یک درگیری که به گفته برخی از شاهدان از سوی فردی خلاف‌کار شکل گرفته است و با اینکه متوفی مدعی بوده، قاتل او را اشتباهی گرفته است، اما دعوا ادامه پیدا می‌کند.

در تحقیقات تکمیلی پرونده نیز مشخص می‌شود که متهم فراری از مجرمان سابقه‌دار و خلاف‌کاران نامی منطقه سیدی است که پس از ارتکاب جنایت فرار کرده است.
آنچه در این پرونده کشف شده، تنها هویت متهم است که قاضی عارفی‌راد این نوید را می‌دهد که به‌زودی این شخص از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به دام می‌افتد.

به گفته این مقام قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، جسد برای بررسی علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شده، اما آنچه در معاینات اولیه مشهود است، متوفی از ناحیه قفسه سینه سمت چپ هدف ضربه شدید چاقو قرار گرفته است. ضربه‌ای کاری که به دلیل شدت و عمق زخم و خون‌ریزی شدید مرگ مقتول را تا رسیدن مأموران اورژانس رقم زده است.

قاضی عارفی‌راد می‌گوید: هنوز علت دقیق قتل مشخص نیست و تحقیقات ما تا دستگیری متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

او به زمان وقوع این درگیری نیز اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: این حادثه متأسفانه در ساعات پایانی چهارشنبه هفدهم اسفند در یکی از خیابان‌های خلج واقع در منطقه سیدی مشهد اتفاق افتاده که در آن یک جوان بیست‌وپنج ساله به قتل رسیده است.

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد بیان می‌کند: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه درگیری در محل سکونت خود یا در خیابان بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند تا با حضور مجریان قانون در محل از وقوع چنین اتفاقات ناگواری جلوگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->