کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده
سرخط خبرها

دستگیری سارق سابقه دار دامغانی با پوشش زنانه

  • کد خبر: ۱۵۴۶۹۹
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
دستگیری سارق سابقه دار دامغانی با پوشش زنانه
سارق سابقه‌دار که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود، نیمه‌های شب با لباس زنانه از مغازه‌های شهرستان دامغان سرقت می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان دامغان و با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس آگاهی به‌صورت تخصصی و هوشمندانه وارد عمل شدند. کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با اقدامات شبانه‌روزی و با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی، موفق به شناسایی هویت متهم شدند که با لباس زنانه وارد مغازه‌ها می‌شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در بررسی‌های ویژه پلیس، مشخص شد این سارق سابقه‌دار چند سال قبل به جرم سرقت مغازه دستگیر و روانه زندان شده و در حال حاضر، با پابند الکترونیکی از زندان آزاد بود و با شگرد خاصی، نیمه‌های شب از مغازه‌ها سرقت می‌کرد.

موقوفه‌ای از دستگیری متهم طی عملیات غافلگیرانه در محل کسب خودش خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از زیرزمین مغازه وی، تعدادی از اموال مسروقه کشف و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد. سارق در بازجویی فنی پلیس به ۲۳ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده با دستور قضایی روانه زندان شد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->