شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

دستگیری سارقان منازل مسکونی قاسم آباد مشهد در سمنان

  • کد خبر: ۱۵۵۵۸۱
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
دستگیری سارقان منازل مسکونی قاسم آباد مشهد در سمنان
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد و دستگیری ۳ سارق مرتبط با این سرقت‌ها در استان سمنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جواد شفیع‌زاده گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از منازل مسکونی در شهر مشهد، دستورات ویژه برای بررسی موضوع صادر شد و در دستور کار پلیس با فوریت قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی در مشهد و دستگیری ۳ سارق مرتبط با این سرقت‌ها در استان سمنان، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در بررسی‌های اولیه با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، به این نتیجه رسیدند که عاملان سرقت پس از دستبرد به منزلی در منطقه قاسم‌آباد مشهد به سمت استان سمنان فرار کرده‌اند.

شفیع‌زاده افزود: در این رابطه بلافاصله هماهنگی قضایی انجام و پلیس آگاهی خراسان رضوی به استان سمنان اعزام شدند. پس از ردزنی، ۳ نفر متهم مرتبط با این پرونده، در محدوده بلوار کوثر شهر دامغان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی اعلام کرد: از این متهمان ۲ دستگاه خودرو سواری، چند قبضه قمه و مقادیری جواهرات نیز کشف شد. تاکنون متهمان به ۱۸ فقره سرقت از منازل مسکونی اعتراف کرده و تحقیقات با دستورات تخصصی مراجع قضایی همچنان ادامه دارد.

کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در خبری دیگر بااشاره به کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی از استان‌های شرقی کشور به سمت مشهد دست یافتند.

سرهنگ مهدی سلمانیان افزود: پلیس در این عملیات ضربتی ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی خاور را توقیف و ۲ نفر متهم آن را دستگیر کرد.

وی مطرح کرد: پلیس در این رابطه از خودروی پژو پارس ۵۳ کیلوگرم و از خودروی خاور ۴۴ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را کشف کرد.

سلمانیان خاطرنشان کرد: تحقیقات در این باره با دستورات مراجع قضایی نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->