راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۴۹۰۴
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
راه‌اندازی بازار‌های موقت برای عرضه میوه و مایحتاج عمومی در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد برای نوروز ١۴٠٢ و ماه مبارک رمضان آماده خدمت رسانی به زائران و شهروندان است.

به گزارش شهرآرانیوز، چنانچه که نوروز امسال با ماه مبارک رمضان قرین شده است در خواست ارزاق عمومی نیز افزایش خواهد داشت. بر همین اساس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با ایجاد ظرفیت‌هایی برای تسهیل دسترسی زائران و مجاوران، ارزاق عمومی و کالا‌های نوروزی را از طریق جایگاه‌های تعبیه شده ارائه می‌کند.

از جمله کار‌هایی که انجام داده است، شامل ایجاد هفت جایگاه عرضه مستقیم کالا واقع در فروشگاه‌های شهرما مهرآباد ۱۳، آیت الله رفسنجانی ۵، شهرک مهرگان، توس ۵۱، انتهای شارستان بعد از میدان شهید حججی جنب بازار رضا (ع)، قائم ۸ و وحدت ۲۱ است که این جایگاه‌ها ۱۵۰ غرفه و ٢٣ قلم کالای اساسی دارد.

همچنین جایگاه‌های در اطراف حرم مطهری رضوی در خیابان شیرازی، میدان ١٧ شهریور، خیابان آستانه پرست١۵، خیابان شوشتری، کوچه عباسقلی‌خان، خیابان طبرسی ١۴ و ١٩، تقاطع خیابان امام رضا (ع) و دانش غربی ایجاد شده است.

برای رفاه حال شهروندان و زائران نانوایی‌هایی سیار در خیابان طبرسی ١٩، شیرازی۴، ته پل محله شهید عاملی۵، شوشتری ١١، ره باغ شیرازی، ١٧ شهریور جنب پارکینگ طبقاتی و بوستان زائر پذیر غدیر احداث شده است.

در این جایگاه‌ها اقلام ضروری مثل سیب زمینی، پیاز، مرغ، منجمد، تن ماهی، خرما، روغن، ماکارونی و تمامی کالا‌های اساسی و مورد نیاز زائران و شهروندان ارائه می‌شود. این جایگاه‌ها تا اواخر عید نوروز فعال هستند.

همچنین ایست کار‌های خیابان دانشجو، دلاوران، سیدرضی، خادم الشریعه، هدایت، فردوسی، امام حسین (ع)، شهرک شهید رجایی، توس شهید آوینی، وحدت و سیدی به عنوان عرضه میوه و تره‌بار انتخاب شده‌اند.

همچنین غرفه‌های موقت عرضه مصنوعات تزئینی و سفره هفت سین در ۸ بازار سیار راه اندازی شده است که این بازار‌ها تا ۲۹ اسفند ماه فعال هستند.

گفتنی است که نشانی جایگاه عرضه ارزاق و نانوایی‌ها در نقشه همراه مشهد جانمایی شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->