منابع مالی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فوت ۶۲ مرد و زن براثر استفاده از قرص برنج در کرمانشاه

  • کد خبر: ۱۵۵۵۵۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
فوت ۶۲ مرد و زن براثر استفاده از قرص برنج در کرمانشاه
مدیرکل پزشک قانونی کرمانشاه گفت: در ۱۱ ماه گذشته، ۶۲ نفر در این استان به دلیل استفاده از قرص برنج جان خود را از دست داده اند

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۱۴۳۶۱ نفر شامل ۴۲۳۸ زن و ۱۰۱۲۳ مرد با ادعای نزاع به پرشک قانونی مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت، ۱۰۰۹۶ نفر شامل ۳۱۹۹ زن و ۶۸۹۷ مرد با ادعای تصادف در پزشک قانونی تشکیل پرونده داده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه، فوت ناشی از تصادف را ۵۳۲ نفر اعلام و با بیان اینکه از مجموع فوتی‌های تصادف امسال، ۱۰۳ فوتی مربوط به تصادفات درون شهری و ۳۳۷ فوتی نیز مربوط به تصادفات برون شهری است تصریح کرد: هشت فوتی راه روستایی و مابقی در موارد غیر ترافیکی و موارد خاص دسته بندی می‌شوند، از جمله افرادی که بطور مثال در جاده‌های خارج از حریم راه و محدود تعیین شده و یا در محوطه پارکینگ یا هرجای دیگر خودرو دنده عقب گرفته و با برخورد خودرو فوت کرده اند.

سلیم خانی، آمار مصدومین حوادث کار را نیز ۶۰۶ نفر شامل ۱۳ زن و ۵۹۳ مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

وی فوت شدگان حوادث کار را ۲۸ نفر شامل ۱ زن و ۲۷ مرد بیان کرد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که ۱۱ نفر بدلیل برخورد با جسم سخت، ۳ نفر برق گرفتگی، ۹ نفر سقوط، ۲ نفر کاهش اکسیژن، ۱ نفر سوختگی و ۲ نفر غرق شدگی می‌باشد.

این مسئول در ادامه، فوت بدلیل مصمومیت با گاز منواکسید کربن را ۱۵ نفر شامل ۹ زن و ۶ مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

سلیم خانی، با بیان اینکه طی ۱۱ ماه امسال ۵۸ نفر شامل ۲۲ زن و ۳۶ مرد بدلیل سوختگی جان خود را از دست داده اند و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: ۱۴ نفر نیز شامل ۲ زن و ۱۲ مرد بدلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

وی، آمار فوت شدگان غرق شدگی را ۱۵ نفر شامل ۱ زن و ۱۴ مرد اعلام و افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که شامل فوت ۶ نفر بدلیل غرق شدگی در رودخانه، ۷ نفر دریاچه مصنوعی و سد و ۱ نفر در دریاچه طبیعی بوده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه در پایان، آمار فوت شدگان با قرص برنج را ۶۲ نفر اعلام، و خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۱۵ نفر زن و ۴۷ نفر مرد بوده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->