مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی: آمار زائران نوروزی مشهد از ۸ میلیون عبور کرد+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۵
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی: آمار زائران نوروزی مشهد از ۸ میلیون عبور کرد+ فیلم
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۸ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند که از این مجموع ۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۱۶ نفر شب از ظرفیت اسکان استفاده کردند.

شهرآرانیوز - حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، امروز، ۱۰ فروردین ماه، در یازدهمین نشست خبری قرارگاه مرکزی زائرین خراسان رضوی که در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ۴۵ سال باید به امام (ره) و مردم ایران درود و احترام خود را ابلاغ کنیم که کمتر از ۲ ماه بعد از پیروزی انقلاب رفراندومی باشکوه با مدل حکومت جمهوری اسلامی را اجرا کردند و مردم با انتخاب خود این مدل را به تایید رساندند.

وی افزود: در یوم‌الله ۱۲ فروردین باید دو موضوع را مورد توجه قرار دهیم، یکی کار بزرگی است که امام (ره) و مردم در آن زمان اقدام کردند و دیگری کاری که دشمن در طول این سال‌ها انجام داده که نه تنها آحاد مردم بلکه نخبگان جامعه نیز جرات ندارند دستاورد‌های بزرگ انقلاب را تبیین و معرفی کنند.

گنابادی‌نژاد در خصوص آمار ورود زائران به مشهد و استان گفت: روز گذشته ۴۵۷ هزار و ۶۰ نفر زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند. شب گذشنه ۲۲۲ هزار و ۷۰۶ نفر در مشهد از طرفیت‌های اسکان رسمی، موقت و اضطراری استفاده کردند. از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۸ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ زائر به استان و در نهایت مشهد وارد شدند که از این مجموع ۵ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۱۶ نفر شب از ظرفیت اسکان استفاده کردند. آمار ورود مسافر به استان نیز در این بازه زمانی ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ نفر بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه تاکسیرانی در مجموع ۲۱۰۰ تخلف از ناوگان تاکسیرانی احصا شده است، عنوان کرد: در طول این مدت ۶۸ شکایت توسط مردم و زائران به سازمان تاکسیرانی واصل شده و ۳۰ تاکسی توقیف شده‌اند.

وی با اشاره به مجموعه تنظیم بازار و تامین کالا از ۱۵ اسفند تا روز گذشته در استان تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی انجام و ۱۴۵۸ پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی آن‌ها ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است. در مجموع ۸۹۹ شکایت واصله در سطح استان داشتیم که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عودت داده شده و ۳۴ واحد متخلف پلمب شده است. سهم مشهد از بازرسی‌ها ۶۱۰۳ مورد بوده که ۸۸۰ پرونده به ارزش ریالی ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است. ۴۷۷ شکایت واصله و عودت یک میایارد و ۶۰۰ تومان ۲۲ واحد پلمب شده است.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: کمیته فناوری ارتباطات و اطلاعات اولویت بسیار مهم و قابل توجهی در ایام نوروز داشت. دو مصوبه در کارگروه ملی زیارت داشتیم که به وزیر ارتباطات و دستگاه‌های ذیربط استان منعکس شد. مصوبه اول در خصوص آنتن‌دهی و افزایش پهنای باند در حرم و مشهد است که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدام شود. دومین مصوبه طراحی و راه‌اندازی سامانه جامع زیارت است که امیدواریم پیگیری و اجرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->