سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«مشهد + ٨» عنوان برنامه محمد مهدی برادران، برای تصدی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۵۷۳۲۷
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
«مشهد + ٨» عنوان برنامه محمد مهدی برادران، برای تصدی شهرداری مشهد
یکی از نامزدهای شهرداری مشهد گفت: برنامه ارائه شده با عنوان مشهد + ٨ است که قصد داریم هشت رویکرد را در شهر اجرایی کنیم. 

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مهدی برادران امروز، ۱۶ فروردین‌ماه، در نشست ارائه برنامه نامزد‌های شهرداری مشهد که به صورت زنده پخش شد، اظهار کرد: برنامه تحولی ناظر بر الگو‌هایی که است که طراحی کردیم. هشت رویکرد و محور را در برنامه خود آورده ام. پروژه‌های برنامه محور را باید در نظر داشته باشیم.
وی افزود: از برنامه چشم انداز ١۴٠٢ عقب افتاده ایم و چشم انداز بیست ساله را  باید مدنظر داشت و با شفافیت و استانداردسازی برنامه‌ها در تحقق این دو چشم انداز تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: هدف‌گذاری شهر اسلامی است و باید آرمانگرا و واقع گرا عمل کنیم. امسال تاکید مقام معظم رهبری به رویکرد تحول محوری است و تحول محوری یعنی نقاط ضعف و قوت را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کنیم. در حوزه آموزش، زنان و جوانان صاحب کرسی بودیم و این روند را ادامه خواهیم داد و باید بببینیم در سطح جهانی آرامش بخشی چه معنایی دارد و خود را به آن استاندار‌دها برسانیم. 

برادران گفت: شهرداری باید پاسخگو و اثر بخش باشد و مهمترین نکته اینکه پاسخگوی شورای اسلامی و مردم باشیم. همچنین باید نظرسنجی ماهانه در شهرداری داشته باشیم و رضایت و نارضایتی مردم را در تمام حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار دهیم. چالش‌های اصلی فرهنگی ما تبیین جایگاه معنوی شهر مشهد است در حوزه معماری اسلامی ضعف داریم و نیاز به توجه ویژه دارد. اگر معنویت را از دست بدهیم همه چیز را از دست داده‌ایم. 

وی خاطر نشان کرد: برای توزیع عادلانه خدمات به حاشیه شهر و مناطق خاص برنامه‌های داریم قیمت تمام شده محصولات شهرداری باید اصلاح شود و شهرداری را گران اداره نکنیم. باید به قوانین شهرسازی و پیشخوان‌ها نظارت بیشتری شود و با بی‌انضباطی مالی و فساد مبارزه کنیم. سرمایه ارزشمند در شهرداری داشتن نیروی انسانی سالم است. رویکرد سازمان شهرداری پاسخگویی، برنامه محوری منسجم و چابکی و هوشمندسازی و نهاد اجتماعی باشد.

 برادران تاکید کرد: برای پروژه‌های کلان و تامین منابع برنامه‌های ارائه خواهم داد. در حوزه رسانه چالش‌های وجود دارد و باید ارتباط خود را با نخبگان و اساتید علمی بیشتر کنیم و از آن‌ها کمک بخواهیم. ارتباط با رسانه‌های رسمی و غیر رسمی را نیز باید افزایش دهیم و شبکه‌های اجتماعی داخلی ارتباط بیشتری بگیریم. همچنین کارآفرینی در حاشیه شهر توسعه بیشتری یابد. با آستان قدس تعامل بیشتری داشته باشیم. همچنین برای بافت پیرامونی حرم و  اجرای طرح تفصیلی ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده که باید آن‌ها را انجام دهیم. باید با سایر نهاد‌ها تشکل‌ها خیریه‌ها و بخش خصوصی و سرمایه گذاران بخش خصوصی ارتباط برقرار کنیم و از آن‌ها بیشتر بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه هشت برنامه موضوعی را دنبال خواهیم کرد از جمله توسعه کیفی و کمی زیارت، گردشگری است، ادامه داد: تمرکز بر افزایش امکانات ورزش همگانی، تخصیص منابع بیشتر کنیم و به پروژه‌ها کنترل بیشتری داشته باشیم. استانداردسازی خدمات مهم است و شفافیت سازی باید ادامه داشته باشد، افزایش خدمات موبایلی شهرداری برای تحقق شهر هوشمند و تفویض اختیار بیشتر به مناطق تمرکز برای گسترش شرق مشهد و عملیاتی کردن پروژه‌های زودبازده و پروژه ٧٣ هکتاری شهید رجایی جزو برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تحقق رضایت شهروندی باید تسهیل مجوز‌های شهری را داشته باشیم و برای تامین ٧ هزار میلیارد نقدینگی مورد نیاز فوری شهرداری برنامه‌های داریم و در حوزه حمل و نقل تکمیل پروژه‌های عمرانی آن از اولویت‌ها است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->