آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

خدمتگزاری ۱۵ هزار خادم در شب‌های قدر به میلیون‌ها زائر و مجاور حضرت رضا (ع) + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۸۷۵۸
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
خدمتگزاری ۱۵ هزار خادم در شب‌های قدر به میلیون‌ها زائر و مجاور حضرت رضا (ع) + فیلم
مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی گفت: ۱۵ هزار نفر از خادمان بارگاه منور رضوی در ایام پرفیض شب‌های قدر، به میلیون‌ها زائران و مجاور حرم مطهر رضوی خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جمال رستم زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در شب‌های استغاثه و راز و نیاز با پروردگار، در شب‌های گرانقدر قدر که دروازه‌های استجابت و قبولی دعا و نیایش گشوده است، با مهیا شدن تمام عیار تمام صحن‌ها و رواق‌های حرم امام رضا (ع)، زائران بارگاه قدسی ثامن الائمه (ع) فارغ از هر دغدغه‌ای، ملجاء و پناه خود را در آغوش مهربان ثامن الحجج (ع) یافتند و از مراسم پرفیض این ایام بهره تام و تمام بردند.

وی با اشاره به اینکه این خدمت رسانی‌ها به همت خانواده بزرگ آستان قدس رضوی انجام شد، گفت: در این شب‌ها ۱۵ هزار خادم به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی کردند

مدیر خبر و رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه هدایت زائران به محل‌های برگزاری مراسم، برقراری نظم در مراسم، توزیع بطری‌های آب نوشیدنی و کتاب دعا و ادعیه تنها بخشی از خدمات خادمان این بارگاه نورانی بود، ادامه داد: در این سه شب به ویژه در شب ٢٣ ماه مبارک رمضان شاهد حضور جمعیت میلیونی به حرم مطهر رضوی بودیم خوشبختانه در کنار نظم و آرامش و به لطف حضرت رضا (ع) مراسمات به خوبی برگزار. شد.

پشت صحنه های هماهنگی ۱۵ هزار خادم برای پذیرایی از میلیون ها زائر شب زنده دار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->