چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
توسط شهردار مشهد انجام شد؛

تقدیم بودجه ۹۹ مدیریت شهری به شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
تقدیم بودجه ۹۹ مدیریت شهری به شورای شهر مشهد
بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد توسط شهردار مشهد به رئیس شورای شهر در صحن علنی شورا تقدیم شد.

لاله سادات کوثری- محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد در هفتم بهمن ماه گفت: در بودجه۹۹ شهرداری مشهد از ابتدا خودمان را متعهد کردیم که شهری با حمل و نقل عمومی در دسترس، متصل و پاک داشته باشیم. اولویت بودجه سال ۹۹ مدیریت شهری مشهد، براساس برنامه عملیاتی سال ۹۷- ۱۴۰۰است.

کلایی گفت: در این بودجه با ۴ تهدید مواجه هستیم:  تهدید اول لایحه درامدهای پایدار شهری در مجلس است که نمی‌دانیم خروجی این لایحه چه خواهد بود.
کلایی تهدید دوم را تورم حاکم بر جامعه و توسعه زیرساخت‌ها بیان کرد و گفت: این موضوع باعث می‌شود بودجه نگهداشت شهر افزایشی باشد.

شهردار مشهد ادامه داد: سومین تهدید به این برمی‌گردد که نمی‌دانیم دولت چقدر از محل اعتباراتی که حق شهرداری‌هاست به ما اعطا می‌کند.

کلایی موضوع قیمت نهاده‌ها درحوزه انرژی را به عنوان چهارمین تهدید بیان کرد و گفت این موضوع، بودجه را تحت شعاع قرار می‌دهد.

شهردار مشهد اظهار امیدواری کرد که در این حوزه فرصت‌هایی هم وجود دارد. برش‌های منطقه‌ای ،موضوع تلفیق بودجه و در اختیارگرفتن منابع اقتصادی و عمومی، پیش‌بینی درامد منطبق با طرح‌های جامع و تفصیلی، افزایش سهم تامین مالی الگوهای سرمایه‌ای از نمونه فرصت‌ها در بودجه ۹۹ است.

وی بیان کرد: در بودجه سال آینده،۱۴۷۶ میلیارد تومان به بهسازی خطوط ریلی اختصاص خواهد گرفت،۸۵۰ میلیارد تومان به پروژه‌های بازآفرینی شهری،۴۲۰ میلیارد تومان به پروزه فضای سبز و کمربند سبز مشهد اختصاص خواهد گرفت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->