اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها
در هشتاد و چهارمین صحن علنی شورای شهر مشهد؛

حیدری: انتشار نادرست اخبار در فضای مجازی از مصادیق ضربه به انسجام ملی است

  • کد خبر: ۱۶۰۴۱
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
حیدری: انتشار نادرست اخبار در فضای مجازی از مصادیق ضربه به انسجام ملی است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید داشت: شهادت حصرت زهرا(س) بانوی مکرمی که الگوی بانوان ماست و زندگی آن حصرت در مسیر پرتلاطم زندگی‌اش درس‌های زیادی برای ما دارد.

لاله سادات کوثری- محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه امروز، هفتم بهمن ماه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهادت حصرت زهرا(س) بانوی مکرمی که الگوی بانوان ماست و زندگی آن حصرت در مسیر پرتلاطم زندگی‌اش درس‌های زیادی برای ما دارد.
وی ادامه داد: در جامعه آن زمان عربستان، یک دختر برای انتقال یک پیام و آن هم نقش و جایگاه زنان به وجود می‌آید.
رئیس شورا حضرت فاطمه (س) را یک کنشگر سیاسی در عصر خود دانست که مدافع انصاف و حق‌طلبی بود و این راه را باید بانوان ما ادامه دهند.
حیدری دهه فجر را به عنوان واقعه بزرگ و استقبال تاریخی از امام خمینی (ره) بیان کرد و ادامه داد: نکته بسیار مهم این روز سخنرانی حضرت امام (ره) در بهشت زهراست.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سرتاسر سخنان امام (ره) یک نکته کلیدی دیده می‌شود و آن هم تاکید بر اراده ملی و نقش مردم است.
حیدری اذعان داشت: این روزها که به سمت انتخابات مجلس می‌رویم بازخوانی این سخنان تاثیرگذار مهم است. و آنچه که پیش رو داریم و باید مردم رقم بزنند، باید از اولین سخنرانی امام الهام بگیرد.
وی با بیان اینکه در مراسم تشییع شهید سلیمانی، مقام معظم رهبری تاکید داشتند که مردم با اندیشه‌های امام بیعت کردند، گفت: اراده ملی به معنای واقعی بدون هیچ قید و شرط و محدودیت باید در دوم اسفند خودش را نشان دهد.
وی گفت: در شرایط فعلی کشور که در ابعاد مختلف تهدید وجود دارد، برای ایجاد انسجام و همدلی باید الزاماتی را پای‌بند باشیم.


حیدری ادامه داد: شرایط امروز مشهد در ابعاد مختلف منحصربه‌فرد است. اما اینکه برخی موضوعات که باید روندهای خودش را طی کند در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر می‌شود، از مصادیق افرادی است که به موضوع انسجام ملی اعتقاد ندارند.

وی ادامه داد: اتفاقاتی ناخوشایند در فضای مجازی رخ داد و نامه محرمانه در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. مدیری احضار می‌شود در مرحله بازپرسی است لیست اتهامات برایش منتشر می‌شود، مدیری مستقر است و در حال کار است برایش فضاسازی می‌کنند که البته قابل اعتنا نیست.
حیدری گفت: از دستگاه قضا در باب سالم‌سازی این فضا تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه بارها گفته‌ایم نگرانی شما از چیست؟ ما بارها اعلام کردیم اگر مدرک دارید ارایه دهید ما با جان و دل پذیرا هستیم، ادامه داد: ما در مدیریت شهری آماده پاسخگویی هستیم. ادعا نداریم نقص وجود ندارد، اما در موضوع مبارزه با فساد جدی هستیم.

پستیبان مدیری هستم که به رای مردم دراردیبهشت۹۶ وفادار باشد


بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه صحن علنی شورا گفت: ما اصلاح‌طلبیم ،چرا انتخاباتی که می‌تواند سمبل آغوش باز به سمت مردم باشد، بسته‌تر می‌شود؟

وی ادامه داد: مدیران دهه۶۰ همان‌ها که بازوان این نظام بودند، امروز برچسب ضد انقلاب می‌گیرند.

گندمی با بیان اینکه دو سال و شش ماه از فعالیت این شورا می‌گذرد، گفت: مدیریت شهری مشهد علی‌رغم تاخت وتازها همچنان در کشور پیشتاز است.

وی ادامه داد: ما در این مدت افشای اطلاعات را آغاز کردیم، گرچه کم است، طرح تفصیلی یک پهنه به شورا آمد، با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری نهصت آسفالت اجرا شده است.
این عضو شورای شهر مشهد گفت: افتخار می‌کنم در مجموعه مدیریت شهری مشهد نه تنها دچار سکون نشده، بلکه به سوی توسعه نیز پیش می‌رود.

گندمی گفت: بانوان کجا هستند؟ مدیران بانوی ما چند نفر هستند؟ در شورای شهر ۱۵ نفره دو نماینده زن وجود دارد. اگر تناسب را به شهرداری ببریم باید از هر ۷ نفر شهرداری یک نفر زن باشد، آیا این چنین است؟

وی ادامه داد: نیمی از آرای هر انتخابات به زنان تعلق دارد؟ برخی جریان‌های سیاسی نمی‌خواهند مدیریت شهری با سرآمد به سر منزل برسد.

گندمی گفت: قایله دی ۹۶ از همین میدان شهدا شروع شد، فریادزدن و شعاردادن کار سختی نیست، مهم آن است که با کم‌بودن بودجه شهر را پیش برد.


وی ادامه داد: سیر اتهامات چگونه زده می‌شود؟ چگونه می‌شود یک جریان امن سیاسی هر چه دلش می‌خواهد بر زبان بیاورد؟ فضای مجازی جای تعامل مدیران ماست. چرا هراس از آینده کاری ما را محافطه کار کرده ایت.

گندمی با بیان اینکه موسیقی شهر مشهد نیاز به حامی داد، گفت: مردم به ما رای دادند که قائل به خواسته‌هایشان باشیم. میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراها تامل‌برانگیز بود.

وی گفت: پشتیبان هر مدیری هستم که به رای مردم در اردیبهست۹۶ وفادار باشد.

لازم به ذکر است در هشتاد و چهارمین حلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد توسط شهردار مشهد به رئیس شورای شهر در صحن علنی شورا تقدیم شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->