درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل (TBM) با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز دراین خصوص گفت: حفاری تونل مسیر شرقی خط سه که توسط دستگاه مکانیزه TBM در حال انجام بود اسفندماه سال گذشته پایان یافت لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این دستگاه باید برای ادامه حفاری به مسیر غربی خط سه منتقل شود.

وی اضافه کرد: انتقال این دستگاه بزرگ باید بعد از عملیات دمونتاژ (جداسازی قطعات) از طریق خیابان انجام شود که این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌اندازه بزرگ قطعات دستگاه حفار و حساسیت جابه‌جایی، لازم بود تست مسیر و شناسایی معارضات انجام شود.

کیامرزتصریح کرد: خوشبختانه مانور جابه‌جایی قطعات دستگاه حفار و تست نیمی از مسیر حدفاصل شهرک ابوذر تا میدان شهید جوان با حضور و هماهنگی پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده تست باقی مسیر تا بولوار امامت نیز در روز‌های آینده انجام می‌شود تا شرایط برای انتقال و جابه‌جایی دستگاه حفار به مسیر غربی تونل خط سه قطار شهری فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->