رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید از جمله اهداف زیست بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید
سرخط خبرها

برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد

  • کد خبر: ۱۶۰۴۹۲
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
برگزاری مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل قطارشهری مشهد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: مانور جابه‌جایی دستگاه حفار مکانیزه تونل (TBM) با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کیانوش کیامرز دراین خصوص گفت: حفاری تونل مسیر شرقی خط سه که توسط دستگاه مکانیزه TBM در حال انجام بود اسفندماه سال گذشته پایان یافت لذا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این دستگاه باید برای ادامه حفاری به مسیر غربی خط سه منتقل شود.

وی اضافه کرد: انتقال این دستگاه بزرگ باید بعد از عملیات دمونتاژ (جداسازی قطعات) از طریق خیابان انجام شود که این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌اندازه بزرگ قطعات دستگاه حفار و حساسیت جابه‌جایی، لازم بود تست مسیر و شناسایی معارضات انجام شود.

کیامرزتصریح کرد: خوشبختانه مانور جابه‌جایی قطعات دستگاه حفار و تست نیمی از مسیر حدفاصل شهرک ابوذر تا میدان شهید جوان با حضور و هماهنگی پلیس راهور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده تست باقی مسیر تا بولوار امامت نیز در روز‌های آینده انجام می‌شود تا شرایط برای انتقال و جابه‌جایی دستگاه حفار به مسیر غربی تونل خط سه قطار شهری فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->