حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

عربستان پسر نماینده حماس را آزاد کرد

  • کد خبر: ۱۶۰۷۸۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
عربستان پسر نماینده حماس را آزاد کرد
پس از آزادی نماینده سابق جنبش حماس در عربستان توسط مقامات ریاض، رئیس کمیته بازداشت‌شدگان فلسطینی و اردنی در این کشور امروز (چهارشنبه) از آزادی پسر نماینده حماس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خضر المشایخ، رئیس کمیته بازداشت شدگان فلسطینی و اردنی در عربستان، در این باره اعلام کرد: مقامات عربستان سعودی هانی الخضری، پسر محمد الخضری، نماینده سابق حماس در این کشور را آزاد کردند.

وی افزود که هانی الخضری راهی اردن شده است.

«هانی الخضری» پسر ارشد «محمد الخضری» مدرس دانشگاه «ام القری» مکه مکرمه بود.

محمد الخضری به مدت دو دهه، مسوولیت مدیریت روابط بین حماس و عربستان سعودی را برعهده و مناصب بلندپایه‌ای را در این جنبش به عهده داشت.

مقامات عربستان او را به همراه پسرش «هانی» در ۴ آوریل ۲۰۱۹ به عنوان بخشی از یک کمپین گسترده بازداشت فلسطینی‌ها و اردنی‌های مقیم عربستان سعودی بازداشت کردند. سعودی‌ها حکم زندان او را از ۱۵ سال به ۶ سال کاهش دادند و سپس نیز نیمی از این مدت را به دلیل وضعیت سلامتی وی تعلیق کردند و در نهایت وی اکتبر ۲۰۲۲ آزاد و راهی اردن شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->