آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

جزئیاتی درباره «خرمشهر» سریال جدید «محمدحسین لطیفی»

  • کد خبر: ۱۶۰۹۰۸
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
جزئیاتی درباره «خرمشهر» سریال جدید «محمدحسین لطیفی»
«محمدحسین لطیفی» کارگردان فیلم‌های سینمایی «غریب» و «روز سوم» قرار است سریالی درباره «خرمشهر» بسازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این روز‌ها فیلم «غریب» را روی پرده سینما‌ها دارد. در کارنامه او آثاری همچون «روز سوم» دیده می‌شود و علاقه او که بار‌ها درباره ساخت آثاری درباره دفاع‌مقدس صحبت کرده است.

او در برنامه تلویزیونی این بار از ساخت سریالی درباره خرمشهر خبر می‌دهد. لطیفی درباره اینکه آیا قرار است دوباره فیلم بیوگرافی بسازد می‌گوید: بعید است، شخصیتی را ملاک قرار دهم و کار بیوگرافی ساخته شود. اما در حیطه دفاع مقدس کار خواهم کرد. بالغ بر ۱۶ سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال ۴۰ قسمتی درباره خرمشهر بوده است.

کارگردان سریال «صاحبدلان» درباره جزئیات ساخت این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد: ۶ قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و ۳۴ روز، یعنی ۳۴ قسمت از روز‌های مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. این ۴۰ قسمت جزو آرزو‌های من بوده که غربت مردم ایران و مردم خرمشهر را در روز‌های آغازین جنگ به تصویر بکشم.

خرمشهر موضوعِ بسیاری از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بوده که البته به صورت مقطعی به آن پرداخته شده است. در سریال «کیمیا» جواد افشار به مقطع شهید جهان‌آرا با بازی حامد بهداد اشاره دارد؛ در «روز سوم» محمدحسین لطیفی از پوریا پورسرخ و حامد بهداد برای نقش‌آفرینی در یکی از مقاطع مهم اتفاقات خرمشهر در جنگ، استفاده می‌کند.

دوئل احمدرضا درویش نگاهی به این مقطع دوران دفاع‌مقدس دارد و حتی «اتوبوس شب» و خیلی از آثار دیگر سینما و تلویزیون به سراغِ این موضوع رفتند.

باید دید این پروژه جدید محمدحسین لطیفی قرار است چه زمانی آماده تولید شود؟

کارگردانی که «سنجرخان» را هم در مرحله پس‌تولید دارد و مخاطب می‌تواند منتظرِ آن مجموعه تلویزیونی که به قهرمانی در کردستان می‌پردازد، نیز باشد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->