مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی: برند اصلی بنیاد مسکن، ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد است راه‌اندازی قطار مشهد - سرخس در جهت توسعه گردشگری در مناطق کمترشناخته‌‎شده رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن محقق نمی‌شود مگر با اجرای پروژه‌هایی در مناطق کمتر برخوردار رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: ریل بودجه را به مناطق کم‌برخوردار تغییر دادیم  نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: همه در سطح ملی، برای مرکزیت‌یافتن حرم رضوی همراهی خواهند کرد استاندار خراسان رضوی: باید از همه ظرفیت‌های استان برای حل مشکل مسکن استفاده کنیم شهردار مشهد مقدس: غفلت از مرکزیت حرم مطهر باید با توسعه شهر به شرق جبران شود سرمایه‌گذاری ۹ همتی در بزرگ‌ترین پروژه مسکن شرق کشور کلید خورد آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی مسکن شرق کشور در مشهد قطار گردشگری مشهد - سرخس به راه افتاد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) تسریع در احداث ایستگاه آتش‌نشانی میدان شریعتی مطالبه جدی شهردار مشهد مقدس + فیلم رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم شورا، ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده است ویدئو | مراسم رونمایی از تجهیزات نوین آتش‌نشانی شهرداری مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) نفس‌های آخر کاروان‌سرای زغالی مشهد | جبر روزگار یک پیشه قدیمی و حجره‌های آن را محکوم به فنا کرده است رونمایی از ۳ فناوری نوین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد +فیلم گلایه از فعالیت کارخانه ای که روح زندگی را از «روح آباد» مشهد گرفته است | دود اضافی ممنوع! هوای کلانشهر مشهد ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰ مهر ۱۴۰۴) بازدید رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی و شهردار مشهد مقدس از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد (۹ مهر ۱۴۰۴) | قلندرشریف: جدیدترین تجهیزات آتش‌نشانی در مشهد رونمایی خواهد شد+ فیلم ساخت بارانداز شهری برای کاهش حجم ترافیک مشهد | افزایش ۸ برابری ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری شهر
سرخط خبرها

آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۵
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه «رفاه تاکسی» برای افزایش رضایت‌مندی تاکسیرانان با محورخدمات رفاهی راه اندازی شده و تا چند روز آینده قابل دسترسی خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر و مورد تاکید شهردار مشهد ارایه خدمات مؤثر به رانندگان تاکسی برای افزایش سطح رضایت‌مندی آن‌ها و البته شهروندان بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی خدمات متعددی از طریق این سامانه به رانندگان تاکسی مشهد ارایه می‌شود که شامل خدمات رفاهی و خدمات خودرویی است.
وی با اشاره به دو بخش سامانه «رفاه تاکسی»، گفت: یک بخش از این سامانه مربوط به خدماتی است که سازمان با توجه به امکانات خود از از جمله سالن‌های ورزشی و مراکز خدمات درمانی ارایه خواهد کرد و بخش دیگر مربوط به خدمات قابل ارایه بخش خصوصی است.
محبی با بیان اینکه امکان ورود به سامانه رفاه تاکسی برای رانندگان تاکسی به آسانی فراهم شده است، اظهار کرد: رانندگان براساس امتیازی که براساس شاخص‌های مختلف تعیین خواهد شد، می‌توانند از این خدمات رفاهی در این سامانه دیده شده استفاده بهینه داشته باشند.
وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم فضا‌های بیشتری برای خدمات رسانی مهیا کنیم تا خدمات ارایه شده در شأن خادمان شهر بهشت به خصوص تاکسیرانان و رانندگان حمل ونقل عمومی باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به نرم‌افزار «مترجم»، گفت: شهر مشهد، به دلیل حضور زائرانی که به شهر مشهد مشرف می‌شوند یک شهر خاص است، از این رو باید تاکسیرانان در مبادی و اطراف حرم به زبان‌های بین المللی مسلط باشند.
وی گفت: آموزش زبان خارجی برای رانندگان خطوط مبادی و خطوط اطراف حرم در حال انجام است و در نظر داریم که یکی از امتیازات گزینش رانندگان براساس آموزش کلاس‌های زبان باشد.
محبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از رانندگان به خصوص رانندگان خطوط فرودگاه و راه آهن به بعضی از زبان‌ها مسلط هستند و به راحتی می‌توانند با زائر ارتباط برقرار کنند.
وی گفت: برای نخستین بار سامانه ارتباط مسافران تاکسی با عنوان «سامت» برای پاسخگویی و دسترسی آسان زائران و مسافران به خدمات مورد نیازشان راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با قابلیت‌های سامانه ارتباط مسافران تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد و به تمام خطوط ۱۴۰ گانه تاکسیرانی این شهر انجام شده تا زائران و مجاوران با پیوستن به این ربات تلگرامی به نقشه گردشگری، نرخ‌نامه تاکسی و معرفی اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند و از همه مهم‌تر انتقادات و پیشنهادات خود را با اعلام پلاک تاکسی مورد نظر به آسانی اعلام کنند.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه ارتباط مسافران تاکسی را دسترسی راحت‌تر زائران و مسافران به موارد مورد نیاز همچون نرخ‌نامه، ثبت انتقادات و پیشنهاد، معرفی اماکن دیدنی و راهنمای مسیر عنوان کرد و افزود: در صدد افزایش قابلیت‌های این سامانه در آینده نزدیک هستیم، حتی می‌توان خدمات شهری را در قالب زیرشاخه این سامانه قرار داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->