راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران در این ایام قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد نجات فضای سبز مشهد با آب خاکستری | فضای سبز یاری‌گر منابع آبی آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از اسراف برق در محله پورسینای مشهد + پاسخ برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۵
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه «رفاه تاکسی» برای افزایش رضایت‌مندی تاکسیرانان با محورخدمات رفاهی راه اندازی شده و تا چند روز آینده قابل دسترسی خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر و مورد تاکید شهردار مشهد ارایه خدمات مؤثر به رانندگان تاکسی برای افزایش سطح رضایت‌مندی آن‌ها و البته شهروندان بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی خدمات متعددی از طریق این سامانه به رانندگان تاکسی مشهد ارایه می‌شود که شامل خدمات رفاهی و خدمات خودرویی است.
وی با اشاره به دو بخش سامانه «رفاه تاکسی»، گفت: یک بخش از این سامانه مربوط به خدماتی است که سازمان با توجه به امکانات خود از از جمله سالن‌های ورزشی و مراکز خدمات درمانی ارایه خواهد کرد و بخش دیگر مربوط به خدمات قابل ارایه بخش خصوصی است.
محبی با بیان اینکه امکان ورود به سامانه رفاه تاکسی برای رانندگان تاکسی به آسانی فراهم شده است، اظهار کرد: رانندگان براساس امتیازی که براساس شاخص‌های مختلف تعیین خواهد شد، می‌توانند از این خدمات رفاهی در این سامانه دیده شده استفاده بهینه داشته باشند.
وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم فضا‌های بیشتری برای خدمات رسانی مهیا کنیم تا خدمات ارایه شده در شأن خادمان شهر بهشت به خصوص تاکسیرانان و رانندگان حمل ونقل عمومی باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به نرم‌افزار «مترجم»، گفت: شهر مشهد، به دلیل حضور زائرانی که به شهر مشهد مشرف می‌شوند یک شهر خاص است، از این رو باید تاکسیرانان در مبادی و اطراف حرم به زبان‌های بین المللی مسلط باشند.
وی گفت: آموزش زبان خارجی برای رانندگان خطوط مبادی و خطوط اطراف حرم در حال انجام است و در نظر داریم که یکی از امتیازات گزینش رانندگان براساس آموزش کلاس‌های زبان باشد.
محبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از رانندگان به خصوص رانندگان خطوط فرودگاه و راه آهن به بعضی از زبان‌ها مسلط هستند و به راحتی می‌توانند با زائر ارتباط برقرار کنند.
وی گفت: برای نخستین بار سامانه ارتباط مسافران تاکسی با عنوان «سامت» برای پاسخگویی و دسترسی آسان زائران و مسافران به خدمات مورد نیازشان راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با قابلیت‌های سامانه ارتباط مسافران تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد و به تمام خطوط ۱۴۰ گانه تاکسیرانی این شهر انجام شده تا زائران و مجاوران با پیوستن به این ربات تلگرامی به نقشه گردشگری، نرخ‌نامه تاکسی و معرفی اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند و از همه مهم‌تر انتقادات و پیشنهادات خود را با اعلام پلاک تاکسی مورد نظر به آسانی اعلام کنند.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه ارتباط مسافران تاکسی را دسترسی راحت‌تر زائران و مسافران به موارد مورد نیاز همچون نرخ‌نامه، ثبت انتقادات و پیشنهاد، معرفی اماکن دیدنی و راهنمای مسیر عنوان کرد و افزود: در صدد افزایش قابلیت‌های این سامانه در آینده نزدیک هستیم، حتی می‌توان خدمات شهری را در قالب زیرشاخه این سامانه قرار داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->