افزایش سه‌برابری بودجه حمایت از ورزش بانوان در دوره ششم مدیریت شهری مشهد شهردار مشهد مقدس: شهرداری و شورای شهر حامی ورزش بانوان است +فیلم انتصاب سرپرست شهرداری منطقه ۲ مشهد مقدس (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) همدلی زوج‌های جوان مشهدی در پویش اطعام عید غدیر ۱۴۰۴ ۲ یادمان بزرگ شهدا در مشهد هم‌زمان با کنگره ۱۸ هزار شهید استان افتتاح خواهد شد اجرای عملیات تعریض خیابان خیام شمالی در مشهد (۲۱ خردادماه ۱۴۰۴) علت نقص فنی خط یک مترو مشهد چه بود؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) ویدئو | تحول ترافیکی بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد با ساخت ۶ پل جدید تا شاهنامه برگزاری جشنواره گل در باغ گل‌های مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: اجرای پروژه‌های شهری منوط به پیوست زیست محیطی است برخورد قاطع شهرداری مشهد با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز آغاز توزیع بلیت‌های رایگان استخر روباز بوستان ملت مشهد کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید بزرگترین رویداد فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت خراسان رضوی است کیفیت هوای کلانشهر مشهد امروز ناسالم است (۲۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: معراج شهدا، پیش از برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی، به بهره‌برداری خواهد رسید + فیلم آماده‌باش سراسری برای مقابله با سیل احتمالی و وقوع آب‌گرفتگی در خراسان رضوی (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری بیش از هر زمان دیگری در حال بهره‌برداری هستند آماده‌باش ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) احداث ۶ پل در بزرگراه پیامبراعظم(ص) مشهد، حدفاصل بزرگراه هاشمی‌رفسنجانی و شهرک صنعتی پیش‌بینی هوای مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۴) | بارش‌های رگباری و احتمال وقوع صاعقه و تگرگ در مشهد
سرخط خبرها

آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۵
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
آموزش زبان خارجی برای رانندگان تاکسی خطوط مبادی ورودی و اطراف حرم
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: سامانه «رفاه تاکسی» برای افزایش رضایت‌مندی تاکسیرانان با محورخدمات رفاهی راه اندازی شده و تا چند روز آینده قابل دسترسی خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دوره پنجم شورای شهر و مورد تاکید شهردار مشهد ارایه خدمات مؤثر به رانندگان تاکسی برای افزایش سطح رضایت‌مندی آن‌ها و البته شهروندان بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی خدمات متعددی از طریق این سامانه به رانندگان تاکسی مشهد ارایه می‌شود که شامل خدمات رفاهی و خدمات خودرویی است.
وی با اشاره به دو بخش سامانه «رفاه تاکسی»، گفت: یک بخش از این سامانه مربوط به خدماتی است که سازمان با توجه به امکانات خود از از جمله سالن‌های ورزشی و مراکز خدمات درمانی ارایه خواهد کرد و بخش دیگر مربوط به خدمات قابل ارایه بخش خصوصی است.
محبی با بیان اینکه امکان ورود به سامانه رفاه تاکسی برای رانندگان تاکسی به آسانی فراهم شده است، اظهار کرد: رانندگان براساس امتیازی که براساس شاخص‌های مختلف تعیین خواهد شد، می‌توانند از این خدمات رفاهی در این سامانه دیده شده استفاده بهینه داشته باشند.
وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم فضا‌های بیشتری برای خدمات رسانی مهیا کنیم تا خدمات ارایه شده در شأن خادمان شهر بهشت به خصوص تاکسیرانان و رانندگان حمل ونقل عمومی باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به نرم‌افزار «مترجم»، گفت: شهر مشهد، به دلیل حضور زائرانی که به شهر مشهد مشرف می‌شوند یک شهر خاص است، از این رو باید تاکسیرانان در مبادی و اطراف حرم به زبان‌های بین المللی مسلط باشند.
وی گفت: آموزش زبان خارجی برای رانندگان خطوط مبادی و خطوط اطراف حرم در حال انجام است و در نظر داریم که یکی از امتیازات گزینش رانندگان براساس آموزش کلاس‌های زبان باشد.
محبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از رانندگان به خصوص رانندگان خطوط فرودگاه و راه آهن به بعضی از زبان‌ها مسلط هستند و به راحتی می‌توانند با زائر ارتباط برقرار کنند.
وی گفت: برای نخستین بار سامانه ارتباط مسافران تاکسی با عنوان «سامت» برای پاسخگویی و دسترسی آسان زائران و مسافران به خدمات مورد نیازشان راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در ارتباط با قابلیت‌های سامانه ارتباط مسافران تاکسی در مبادی ورودی شهر مشهد و به تمام خطوط ۱۴۰ گانه تاکسیرانی این شهر انجام شده تا زائران و مجاوران با پیوستن به این ربات تلگرامی به نقشه گردشگری، نرخ‌نامه تاکسی و معرفی اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند و از همه مهم‌تر انتقادات و پیشنهادات خود را با اعلام پلاک تاکسی مورد نظر به آسانی اعلام کنند.

وی هدف از راه‌اندازی سامانه ارتباط مسافران تاکسی را دسترسی راحت‌تر زائران و مسافران به موارد مورد نیاز همچون نرخ‌نامه، ثبت انتقادات و پیشنهاد، معرفی اماکن دیدنی و راهنمای مسیر عنوان کرد و افزود: در صدد افزایش قابلیت‌های این سامانه در آینده نزدیک هستیم، حتی می‌توان خدمات شهری را در قالب زیرشاخه این سامانه قرار داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->