افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: آموزش و پرورش در جهاد تبیین نقش بسزایی دارند + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۲۲۳۶
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
استاندار خراسان رضوی: آموزش و پرورش در جهاد تبیین نقش بسزایی دارند + فیلم
استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز، ۱۴ اردیبهشت ، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان و کشور از تلاش و شکوه بزرگ‌مردانی چون شهید مطهری که انقلاب و تفکر انقلابی را بستر و زمینه‌خواه رشد و شکوفایی کشور کرده‌اند یاد کرد و در ادامه به ضرورت شکوفایی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در قرون ۱۹ و ۲۰ بشریت در مسیر نهادینه شدن یک دیکتاتوری جهانی قرار داشت که ظهور انقلاب اسلامی یک ضروریت بود.

نظری در ادامه اظهار کرد: در آن مقطع، در حوزه سیاسی اسیر دیکتاتوری بودیم که با پوشش و بزک سازمان‌های ملل طراحی شده بود. در بعد امنیتی نیز سازمان‌هایی تشکیل شد تحت عنوان‌ها و پیمان‌های متفاوتی که غیر از یک دیکتاتوری نظامی سلطه‌گر چیزی از آن استنباط نمی‌شود.

وی همچنین از حضور این دیکتاتوری در حوزه فرهنگی سخن گفت: در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز اسیر همین دیکتاتوری بودیم و امروز در حوزه اقتصادی نیز اسیر دیکتاتوری دلار و دنیای سرمایه‌داری شده‌ایم .

استاندار در ادامه به ظهور اسلام ناب از دل انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: پیش از انقلاب هم اسلام وجود داشت اما هنر امام خمینی (ره) در این بود که قدرت شناخت و معرفت اسلام را طراحی کند و به این ترتیب انقلاب اسلامی از این گنج استخراج شد.

نظری افزود: همین که دشمنان نظام هر روز برای به زمین زدن کشور از حربه‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند، نشانگر این است که ما توانسته‌ایم در تمام عرصه‌ها پس از انقلاب موفق باشیم و جبهه استکبار از این توانایی ایرانی می‌ترسند.

به گفته وی، خیلی مهم است که ما موفقیت‌های این کشور و جامعه را که در ارتباط با انقلاب است و در مقابله با استکبار و دیکتاتوری جهانی تلاش کرده‌اند را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه برای حل مسائل اقتصادی باید به همان فرمول‌های انقلابی تکیه کنیم یادآور شد: باید در کنار اینکه سازوکارها را فراهم می‌کنیم، از تحریم‌ها و تهدیدهای پوشالی دشمنان ترس نداشته باشیم.

نظری با بیان اینکه معلمان در ترسیم میدان‌ها و واقعیاتی که در کشور مطرح است، نقش اساسی دارند، گفت: نقش جامعه فرهنگیان در تبیین و هدایت جامعه بسیار حائز اهمیت است. آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.

استاندار خراسان رضوی ضمن ابراز تاسف از مشکلات اخیر که در حوزه بی‌حرمتی به حجاب برای جامعه بانوان اسلامی به وجود آمده، آن را حربه دشمنان علیه نظام دانست و تصریح کرد: حجاب یک نیاز است و محدودیت محسوب نمی‌شود بلکه این نوع حجاب اسلامی برای مصونیت است تا از گزندها در امان باشیم. حجاب برای مرد و زن به یک اندازه نیاز است.

در پایان این مراسم از معلمان نمونه استانی و کشوری خراسان رضوی تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->