ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و نیز انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند
سرخط خبرها

صدور حکم شهردار جدید مشهد توسط وزارت کشور | قلندر شریف رسما شهردار مشهد شد

  • کد خبر: ۱۶۲۸۰۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
  • ۱
صدور حکم شهردار جدید مشهد توسط وزارت کشور | قلندر شریف رسما شهردار مشهد شد
با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، محمدرضا قلندر شریف به صورت رسمی کلیددار جدید شهر مشهد مقدس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از انتخاب شهردار منتخب مشهد توسط شورای اسلامی مشهد مقدس و معرفی قلندرشریف به وزارت کشور، امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ حکم شهردار جدید مشهد توسط وحیدی، وزیر کشور، صادر و به وی ابلاغ شد.

در بخشی از این حکم آمده است: به موجب این حکم و در اجای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر مشهد جنابعالی را به سمت شهردار مشهد منصوب می‌نمایم.

براساس این گزارش، در بخش دیگری از این حکم آمده است، شایسته است با انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق اهداف و سیاست‌های ذیل را محقق نمایید.
پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی-ایرانی و گسترش نماد‌های دین و اخلاق، هویت‌بخشی به سیما و منظر شهر‌ها و استحکام بناها، رعایت ملاک‌های امانت، دینداری. کفایت و کارآمدی و‌... از جمله این موارد است.

به گزارش شهرآرانیوز، در جلسه ۲۱ فروردین ماه سال جاری محمدرضا قلندرشریف با ۸ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه به‌عنوان شهردار مشهدمقدس انتخاب شد.

وی در سال‌های گذشته شهردار منطقه دو که شامل محلات پرتراکم و قدیمی مشهدمقدس می‌شود، بوده است و در کارنامه کاری او مدیرکلی راه و شهرسازی استان‌های قم و خراسان رضوی نیز به چشم می‌خورد.

صدور حکم شهردار جدید مشهد توسط وزارت کشور | قلندر شریف رسما شهردار مشهد شد

 

برنامه‌های محمدرضا قلندر برای هدایت شهرداری مشهد

محمدرضا قلندر روز ١۶ فروردین ماه در نشست ارائه برنامه نامزد‌های شهرداری مشهد در جمع اعضای شورا اظهار کرد: کار‌کردن در شهرداری را بلدم و به تمام حوزه‌ها شناخت کافی دارم. با انگیزه، تلاش و کار شبانه‌روزی و با به‌کارگیری نیرو‌های انسانی توانمند می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم. برای اجرایی‌کردن طرح و برنامه ٢٨ ماه فرصت داریم و این زمان کافی است.

وی گفت: سیاست‌های ابلاغی، بودجه ١۴٠٢ و برنامه و اهداف خود را بر مبنای درآمد‌های پایدار شهرداری تدوین کرده‌ایم و با همراهی شورا آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و در صورت نیاز تغییرات را لحاظ کنیم. در تمامی حوزه‌های شهرداری ورود پیدا خواهیم کرد و برنامه‌ریزی‌های مدرن و منظم خواهیم داشت. مطالعات تمام پروژه‌ها دقیق و مدون انجام خواهد شد و پروژه‌ها با حداقل هزینه و کمترین زمان عملیاتی و اجرا می‌شود. شلختگی‌ها در پروژه‌ها باید از بین برود.

قلندر ادامه داد: در سوابق کاری‌ام پروژه‌های بزرگی همچون پروژه مسکن مهر در قم و خراسان رضوی، پروژه مهر کوهسنگی، باغ وکیل‌آباد و میدان قائم را عملیاتی کردم و دوسال متوالی در‌خصوص کاهش ترافیک جزو مدیران نمونه بودم. یکی از افتخارات من اجرایی‌کردن دفن شهدا بود که عملیاتی شد. شهر باید با هدایت و همکاری شورا و هم‌فکری با هم پیش برود تا برند مناسبی برای شهر مشهد ارائه دهیم.

وی عنوان برنامه خود را توسعه پایدار با منابع پایدار اعلام کرد و گفت: همچنین برای معضل اصلی شهر مشهد و حاشیه شهر برنامه‌های داریم و باید به‌سمت توسعه پایدار پیش برویم تا شهر به‌صورت مطلوب اداره شود. شهرداری با حفظ جایگاه و مشارکت مردم می‌چرخد. برای رفاه و آسایش مردم و زائران با در نظر گرفتن هم‌سو‌سازی منافع شخصی با منافع اجتماعی و از بین بردن تضاد‌ها برنامه‌های را طراحی کردیم. در همه حوزه‌ها سیاست شورا را مدنظر قرار داده‌ایم و برای آن‌ها راهبرد تعیین کردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
0
0
قلندرشریفه یک تنه همه روحریفه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->