سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سردیس برنزی حکیم ابوالقاسم فردوسی رونمایی می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۳۵۷۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
سردیس برنزی حکیم ابوالقاسم فردوسی رونمایی می‌شود
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در مراسم افتتاحیه دهه حماسه ایران اسلامی، شاهد رونمایی از تابلو خیابان ماترا خواهیم بود و از سردیس برنزی حکیم ابوالقاسم فردوسی نیز در این مراسم رونمایی و تحویل نماینده وزارت امور خارجه کشورمان می‌شود.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: ویژه برنامه‌های دهه حماسه ایران اسلامی به شکل رسمی از ۲۴ اردیبهشت‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند. ویژه برنامه‌های این روز در آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و از ساعت ۱۶ با حضور مسئولان استانی و شهری و قرائت پیام رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: ضرب‌‎نوازی، ورزش‌های باستانی، اجرای گروه‌های موسیقی مقامی و همچنین اجرای زنده یکی از هنرمندان موسیقی کشور از جمله برنامه‌های دیگر پیش‌بینی شده است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه شاهد رونمایی از تابلو خیابان ماترا خواهیم بود، عنوان کرد: سردیس برنزی حکیم ابوالقاسم فردوسی نیز در این مراسم رونمایی و تحویل نماینده وزارت امور خارجه کشورمان می‌شود.

بامشکی گفت: ویژه برنامه‌های مراسم افتتاحیه دهه حماسه ایران اسلامی پس از اذان و اقامه نماز مغرب و عشاء نیز ادامه خواهد داشت و شاهد اجرای نمایش بازی‌‎نامه باستان خواهیم بود که برخاسته و برگرفته از داستان‌های حماسی شاهنامه است.

وی ادامه داد: این تئاتر محدود به مراسم افتتاحیه نبوده و هر شب شاهد اجرای این نمایش برای عموم مخاطبان و شرکت‌کنندگان در مراسم‌ها خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->