سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

برگزاری تور‌های گروهی آرامگاه فردوسی با تخفیف ۸۰ درصد در دهه حماسه ایران اسلامی

  • کد خبر: ۱۶۳۹۷۲
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
برگزاری تور‌های گروهی آرامگاه فردوسی با تخفیف ۸۰ درصد در دهه حماسه ایران اسلامی
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در دهه حماسه ایران اسلامی برنامه بازدید و تور‌های گروهی از آرامگاه فردوسی را برای تشکل‌ها، مدارس و دانشگاه‌‎ها داریم که با تخفیف ۸۰ درصد انجام خواهد شد.

سید جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه رویکرد دوره ششم مدیریت شهری برای پاسداشت مفاخر و بزرگان فرهنگ و هنر شهر مشهد با توجه به جایگاه جهان شهری شهر مشهد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: رویکرد ما برای دومین رویداد بین‌المللی حکیم توس که همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در مشهد برگزار می‌شود، مشارکت تمام دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه از ۲۴ اردیبهشت ماه برنامه‌های بزرگداشت دهه حماسه ایران اسلامی همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی اجرا خواهد شد، عنوان کرد: اولین برنامه، همایش علمی بازشناسی نقش فردوسی در هویت ملی است. برنامه آغازین دومین رویداد بین‌‎المللی حکیم توس، مراسم بزرگداشت فردوسی بوده که در ۲۴ اردیبهشت ماه در آرامگاه فردوسی با حضور اساتید، فردوسی‌پژوهان و فردوسی‌دوستان کشور و مهمانان بین‌المللی برگزار خواهد شد.

بامشکی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله پرده‌خوانی، نقالی و اجرای هنرمندان مختلف برای روز بزرگداشت فردوسی پیش‌بینی شده و در این روز نشان فردوسی به چند تن از فردوسی‌پژوهان اهدا خواهد شد. برای دهه حماسه ایران اسلامی نیز برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده است. در این دهه برنامه بازدید و تور‌های گروهی برای تشکل‌ها، مدارس و دانشگاه‌‎ها را داریم که با تخفیف ۸۰ درصد انجام خواهد شد. این تور‌ها به همراه روایت‌گری و بازدید از مجموعه‌هایی است که در مجموعه فرهنگی، تاریخی توس وجود دارد.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هر شب بعد از نماز مغرب و عشا از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲ خرداد ماه در مجموعه آرامگاه فردوسی اجرای تئاتر بازی‌‎نامه باستان اثر استاد صابری را خواهیم داشت که موضوع تئاتر بخش‌هایی از داستان‌های شاهنامه و زندگی ابوالقاسم فردوسی است.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی با چوخه نیز ۲۸ اردیبهشت ماه در منطقه فرهنگی تاریخی توس برگزار خواهد شد. همچنین در این مدت نشست‌های مختلف فرهنگی، ادبی در تشکل‌ها و موسسات فرهنگی برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->