درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

ماجرای پدری عصبانی و نجات ۲ کودک در یکی از مهمانپذیرهای مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۳۵۰
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
ماجرای پدری عصبانی و نجات ۲ کودک در یکی از مهمانپذیرهای مشهد
فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از حادثه‌ای در یکی از مهمانپذیرهای مشهد خبر داد که بر اساس آن پدری عصبانی با تهدید، ۲ کودک خود را حبس کرده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ محمدکاظم تقوی، فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اوایل شب گذشته گزارشی مبنی بر درگیری زن و شوهر مسافر در یک مهمانپذیر و تهدید‌های مردجوان که ۲ فرزندش را داخل اتاق حبس کرده، به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های انتظامی با هدایت فرمانده انتظامی ثامن پلیس مشهد و اکیپ‌های اوژانس‌اجتماعی در محل حاضر شدند.

به گفته وی، بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این خانواده مسافر هستند و مرد جوان دچار تلاطمات شدید روحی بوده و پس از مشاجره با همسر باردار خود در حالی که زن جوان موفق می‌شود یکی از فرزندانش را از اتاق خارج کند، مانع از خروج ۲فرزند دیگرش از اتاق شده و تهدید به خودزنی و آسیب به ۲ طفل معصوم کرده است.

سرتیپ تقوی افزود: با ادامه تهدید‌های مرد جوان به دستور مراجع قضایی، کارشناسان اورژانس اجتماعی اقدامات علمی خود را برای مذاکره با پدر عصبانی آغاز کردند.

به گفته وی، فرمانده انتظامی مشهد در محل حاضر شد و پس از گفتگو با مرد جوان او را به آرامش دعوت کرد تا جایی که با ذکاوت هوشمندانه و مذاکرات رئیس پلیس مشهد این فرد که چاقویی نیز همراه داشت در اتاق را گشوده و با تسلیم او ۲کودک نجات یافتند و ماجرای این خانواده که بیش از ۲ساعت وحشت و اضطراب را برای آن‌ها رقم زد به آرامش ختم شد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی یادآور شد: اقدامات حمایتی و مراقبتی از این خانواده با دستورات تخصصی مرجع قضایی و اقدامات علمی و مشاوره‌ای توسط پلیس و اورژانس اجتماعی در حال پی‌گیری است.

منبع: اخبار مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->