جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟ جزییات تازه از قتل ۲ جوان در جشن تولد خونین در گلمکان خراسان رضوی + عکس دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد (۲۹ فروردین)
سرخط خبرها

روایت پزشک مشهدی از ماجرای خودداری از پذیرش بانوی بیمار + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۶۴۲۶۸
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
  • ۳
روایت پزشک مشهدی از ماجرای خودداری از پذیرش بانوی بیمار + فیلم و عکس
دکتر علی مرادی پس از حاشیه‌ها و روایت‌های نقل شده در رسانه‌ها و فضای مجازی، حال با انتشار نامه‌ای، توضیحاتی را درباره روز واقعه داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دو روز قبل بود که خبری مبنی بر نپذیرفتن یک بانوی محجبه توسط یک پزشک برای ویزیت در فضای مجازی دست به دست شد و منبع خبر، صحبت‌ها و گلایه‌های همسر این زن جوان بود. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز واکنشی نسبت به این خبر داشت.

پدرام پاک‌آئین با اشاره به ارجاع پرونده پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که گفته می‌شود از پذیرش بانوی محجبه خودداری کرده، به هیئت بدوی انتظامی اعضای هیئت علمی، اظهار کرد: این ادعا که اختلاف با بیمار بر سر نوبت‌دهی بوده و استنکاف از پذیرش صورت نگرفته است، در هیئت انتظامی رسیدگی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین در گفتگویی با خبرگزاری فارس از پلمب مطب پزشک مشهدی خبر داد.

تعداد بازدید : 723

اما حالا دکتر علی مرادی که دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جراح دست و میکروسرجری از دانشگاه هاروارد است در نامه ای خطاب به دکتر تقی پور، ریاست هیئت انتظامی بدوی هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماجرا را شرح داده است.

او در توضیحات خود تاریخ دقیق حادثه را ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ اعلام می‌کند و شرایط مطب شخصی خود را با توجه به تعطیلات شبهای قدر، شلوغ عنوان کرده و ویزیت بیمار در آن بازه را منوط به تعیین وقت قبلی شرح داده است.

او در بخشی از توضیحات خود عنوان می‌کند که همسر بیمار پس از آنکه موفق به دریافت ویزیت خارج از نوبت نمی‌شود، با منشی‌های مطب به مشاجره لفظی می‌پردازد و مطب شخصی دکتر را تهدید به پلمب می کند.

دکتر علی مرادی در ادامه توضیحات خود به حضور بیماران مجموعه و فیلم‌های دوربین مداربسته به عنوان شاهد یاد می‌کند و و از همسر بیمار به دلایلی که در این نامه ذکر شده است شکایت یاد کرده است.

روایت پزشک مشهدی از ماجرای خودداری از پذیرش بانوی بیمار + فیلم و عکس

روایت پزشک مشهدی از ماجرای خودداری از پذیرش بانوی بیمار + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
اينجور افراد دروغگو امثال اين بيمار آبروي هر فرد مسلمان و خانم چادري رو مي برن.واقعا متاسفم واسشون
سیدمجید میرتاج الدینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
0
0
با سلام...فیلم را چندین بار دیدم،بنظرم دروغ محض است چون حتی منشی اقای دکتر هم محجبه میباشد،بعید وبه دور از ذهن است که دکتری با این تحصیلات و تجربه بخواهد برای خود حاشیه درست کند....نگذاریم دشمن از این فضا بین مردم دوقطبی به وجود آورد....سلام بر تمام ایرانیان عزیز
سلامتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
با سلام ،بنده خودم بیمار جناب دکتر مرادی بودم،اتفاقا در ویزیت اول و بعد از اون اخلاق پسندیده ی دکتر برامون جالب بود
تعداد زیادی از هموطنان از سراسر کشور از ایشون خدمات میگیرن تو کارشون درجه یک هستند و سرشون حسابی شلوغه ،اجبارا نوبتهای ایشون به یکی دوماه هم میرسه
و مسلمه که سریع الساعه نوبت افراد نمیشه و اگه بخوان هر کسی از راه برسه ویزیت بشه ،تعداد زیادی از بیماران حقشون ضایع میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->