اینترنت استارلینک روی گوشی‌های آیفون فعال شد نتیجه تحقیقات جدید: سیگارکشیدن بزرگ‌ترین عامل کاهش شناختی و زوال عقل است نیل دراکمن: تمرکز فصل سوم سریال The Last of Us بر شخصیت «ابی» خواهد بود هاوینگ بیت‌کوین چیست؟ روسیه برای مقابله با تلگرام و واتساپ پیام‌رسان بومی می‌سازد تصویری از ماه توت‌فرنگی در آسمان مشهد (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) اپل از iOS 26 رونمایی کرد + ویژگی‌ها و مشخصات قطعی گسترده هوش مصنوعی ChatGPT (۲۰ خرداد ۱۴۰۴) | سرویس OpenAI بار دیگر از دسترس خارج شد ویدئو | تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 7 ترسناک‌ترین و انکارناپذیرترین واقعیت مدل‌های هوش مصنوعی چیست؟ احتمالا باتری سری گلکسی S۲۶ پیشرفت چندانی نخواهد داشت شاهکار دیگری از تلسکوپ جیمزوب: ثبت بزرگ‌ترین تصویر پانوراما از عالم اولیه + عکس تأثیر کافئین بر مغز حتی در زمان خواب هم باقی می‌ماند همه‌چیز درباره ماه کامل توت فرنگی (خرداد ۱۴۰۴) + زمان و راهنمای رصد و عکاسی با مزایای ترند جدید شبکه‌های اجتماعی یعنی «پیاده‌روی ژاپنی» آشنا شوید جنگ قدرت‌‌ها: نگاهی به اختلافات اخیر ایلان ماسک و دونالد ترامپ ویدئو | تست نینتندو سوییچ ۲ دربرابر آسیب‌پذیری و خط‌وخش شرکت متا می‌خواهد برای مصرف برق مراکز داده و هوش‌ مصنوعی‌اش انرژی هسته‌ای بخرد ادوبی اپلیکیشن اندروید فتوشاپ را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد بسته‌های ویژه همراه اول ویژه عرفه تا اربعین ۱۴۰۴ + روش فعالسازی بخش زیادی از ثروت ۲۰۰ میلیارد دلاری بیل گیتس برای توسعه آفریقا صرف می‌شود
سرخط خبرها

آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟
اخیرا خبرهایی از وضعیت ادامه همکاری کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok و استودیو «سانتا مونیکا» منتشر شده است.

پبه گزارش شهرآرانیوز - راف گراستی، کارگردان هنری استودیو «سانتا مونیکا» و بازی «خدای جنگ: رگناروک»  (God of War Ragnarok) تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطره‌ها و تجربه‌های عزیز را حفظ می‌کنم. من به ادامه موفقیت‌های سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازی‌های جدید بپردازیم».

گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و به‌عنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه به‌عنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->