اولین صندوق قابل معامله بیت کوین در ایران، تأسیس خواهد شد مایکروسافت در حال کار بر روی تجربه‌ بازی‌های سه‌بعدی برای هوش مصنوعی Copilot است ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر کدام گوشی‌های سامسونگ تا ۶ سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ چنددرصد مردم دنیا بیت‌کوین دارند؟ اگر سه روز از موبایل استفاده نکنیم چه تغییری در فعالیت مغزمان ایجاد می‌شود؟ از پهپاد تا هوش مصنوعی؛ فناوری‌های نوین در خدمت تولید و قاچاق مواد مخدر معترضان به سیاست‌های ایلان ماسک، ایستگاه‌های شارژ تسلا را به آتش کشیدند یافته عجیب محققان: شیر سوسک، چهار برابر مغذی‌تر از شیر گاو است! در بودجه ۱۴۰۴ چقدر برای توسعه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است؟ آپدیت جدید تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و مشخصات (۱۸ اسفند ۱۴۰۳) چرا متن مصوبه رفع فیلتر گوگل‌پلی و واتساپ تاکنون منتشر نشده است؟ رونمایی از قابلیت آزمایشی «حالت هوش مصنوعی» برای موتور جستجو گوگل کشف شواهد وجود وسایل نقلیه در ۲۲ هزار سال پیش تاریخ احتمالی انتشار اندروید ۱۶ مشخص شد ویدئو | فرود تاریخی Blue Ghost روی سطح ماه ماه گرفتگی کامل در ۲۳ و ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ | آیا این رویداد نجومی در ایران قابل مشاهده است؟ معرفی بازی اکشن «دوست من پدرو» My Friend Pedro + دانلود اندروید و IOS اختلال گسترده اینترنت در ایران | دلیل اختلال امروز اینترنت اعلام شد آیپد ۱۱ اپل معرفی شد + زمان عرضه
سرخط خبرها

آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۶۴۹۸۸
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
آیا کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok از استودیو «سانتا مونیکا» جدا می‌شود؟
اخیرا خبرهایی از وضعیت ادامه همکاری کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok و استودیو «سانتا مونیکا» منتشر شده است.

پبه گزارش شهرآرانیوز - راف گراستی، کارگردان هنری استودیو «سانتا مونیکا» و بازی «خدای جنگ: رگناروک»  (God of War Ragnarok) تصمیم گرفته است پس از گذراندن یک دهه فعالیت از این استودیو جدا شود. گراستی در یک پیام توییتری جدایی نزدیک خود را اعلام کرد و توضیح داد در هفته آینده پیرامون برنامه خود برای ادامه فعالیت در صنعت بازی مطالبی را به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پیام توییتری خود نوشت: «سونی نقش مهمی در شکل دادن به حرفه کاری من داشت و من برای همیشه این خاطره‌ها و تجربه‌های عزیز را حفظ می‌کنم. من به ادامه موفقیت‌های سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوارم بتوانیم دوباره در آینده با همکاری یکدیگر به خلق بازی‌های جدید بپردازیم».

گراستی در ابتدا به مدت یک سال ناظر هنری پلی استیشن بود و پس از آن به استودیو سانتا مونیکا رفت و به‌عنوان طراح هنری شخصیت شروع به کار کرد. وی در ادامه به‌عنوان طراح اصلی بازی God of War سال ۲۰۱۸ انتخاب شد و در توسعه دنباله آن یعنی God of War Ragnarok، نقش کارگردان هنری را بر عهده گرفت.

منبع: زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->