از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی
سرخط خبرها

بازگشت احتمالی قایدی به امارات

  • کد خبر: ۱۶۵۳۷۱
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
بازگشت احتمالی قایدی به امارات
ستاره خط حمله استقلال باید به تیم سابقش برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی قایدی که با یک قرارداد پرسروصدای قرضی به استقلال آمده بود، بعد از نمایش‌های درخشانش در فصل گذشته فوتبال ایران، یک بار دیگر چشم شیوخ اماراتی را گرفت.
قایدی که در لیگ امسال ۱۲ گل برای آبی‌های تهرانی به ثمر رسانده است، عنوان دومین گل‌زن برتر این فصل را به خودش اختصاص داد و نقش بسزایی در نتایج این تیم ایفا کرد. ستاره بوشهری استقلال به‌صورت قرضی از باشگاه شباب الاهلی دبی به استقلال آمده بود و اکنون باشگاه استقلال باید تکلیف این بازیکن را مشخص کند و با باشگاه شهر دبی وارد مذاکره شود؛ اتفاقی که باتوجه‌به بحران‌های مالی استقلال به‌نظر می‌رسد چندان ختم‌به‌خیر نخواهد شد و قایدی برای فصل بعد احتمالا راهی امارات خواهد شد.
سایت «اسپورت» امارات با انتشار آمار فوق‌العاده قایدی با پیراهن استقلال در لیگ ایران ابراز امیدواری کرد که مدیران باشگاه شباب الاهلی این ستاره ایرانی را در فصل آینده به لیگ امارات برگردانند.
طبق آمار این رسانه اماراتی، قایدی ۲۹ بازی برای استقلال انجام داده و ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است. قایدی در بازی آخر لیگ مقابل تراکتور کولاک کرد و موفق به هت‌تریک شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->