پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

مدیرکل حراست خراسان رضوی: دشمنان به‌دنبال جداکردن مردم از نظام هستند

  • کد خبر: ۱۶۵۸۳۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
  • ۳
مدیرکل حراست خراسان رضوی: دشمنان به‌دنبال جداکردن مردم از نظام هستند
مدیرکل حراست خراسان رضوی گفت: دشمنان به‌دنبال جدا‌کردن مردم از نظام هستند و ما باید با خدمت‌رسانی بهتر و بی‌منت رضایت مردم را افزایش دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجدی، مدیرکل حراست خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: معتقدم خادم‌بودن در شهر امام رضا‌(ع) فقط به پوشیدن لباس خادمی نیست و هر فردی در هر بخش و حوزه‌ای به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی کند، خادم امام رضا‌(ع) است.

وی با بیان اینکه از انتخاب شایسته شهردار و شورای شهر تشکر می‌کنم که فردی مردمی را برگزیدند، اظهار کرد: مردم‌ ولی‌نعمت ما هستند و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی نیز به فرموده امام خمینی‌(ره) در سال ۵۷ همین مردم هستند و حضرت آقا نیز با یک تبیین دقیق مردم‌سالاری دینی را عمق استراتژیک نظام می‌دانند.

مدیرکل حراست خراسان رضوی افزود: دشمنان به‌دنبال جدا‌کردن مردم از نظام هستند و ما باید با خدمت‌رسانی بهتر و بی‌منت رضایت مردم را افزایش دهیم.

مجدی اضافه کرد: از تلاش‌های آقای موسوی، مدیرکل سابق حراست شهرداری مشهد، تشکری ویژه‌‌ دارم، زیرا اقدامات بسیار خوبی در این مدت انجام شد. از آقای نیشابوری نیز درخواست دارم ‌افراد قوی و پرتلاش را در حراست به کار بگیرند.

وی ادامه داد: حراست باید چشم بینا و گوش شنوای سازمان باشد و برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در کنار مدیران باشد.

همچنین سید‌علی‌اصغر موسوی، مدیرکل سابق حراست شهرداری مشهد، نیز در این مراسم، گفت: از حمایت‌های شهردار محترم و شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در حراست شهرداری تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: رویکرد حراست رویکرد پیشگیری و اصلاح با حفظ شأن کارکنان و مدیران است که امیدوارم در تحقق این رویکرد موفق بوده باشم.

موسوی افزود: برای جناب آقای نیشابوری نیز که از مدیران خدوم و تلاشگر شهرداری است، در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

همچنین علی‌اصغر نیشابوری، مدیرکل حراست شهرداری مشهد، نیز در این مراسم اظهار کرد: از حسن ظن شهردار و مدیرکل حراست استان به این‌جانب تشکر می‌کنم و امیدوارم وظیفه محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک همکارانم فضای کار را برای مدیران و پرسنل شهرداری مشهد به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا تمام فکر و توانشان را برای خدمت به مردم بگذارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید من از نیروهای فضای سبز مشهد منطقه ۱۲ تقریبا سه سال تواین منطقه مشغول به کار هستم سال اول اسم من توریست بیمه تکمیلی ثبت شد الان دوسال رد نمیشه رفتم پیش مهندس میگن مشکل از سیستم من وتعدادی از نیروهای رد نکردن میخواستم ببینم کجا باید بریم برای شکایت
محمد نوری کاخکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
سلام با عرض احترام
احتراما ب استحضار میرساند ک همسایه زیرین اقدام ب ایجاد مزاحمت در مناطق مشاع ساختمان را پله و پشت بام و البته ب پارکینگ اختصاصی بنده .و زمانیکه با اعتراض اینجانب روبرو میشوند پدر و پسران چندین نفری با تهدید ک هیچ .......نمیتونی انجام دهی و ......اقدام ب ایجاد مزاحمت میکنن و در غیاب بنده و جابجایی مستاجر ورود غیر قانونی ب ملک بنده و ساخت بنا ی غیر مجاز میشود ک با مراجعه ب شهرداری،و گفتن پلیس ساختمانی که چرا همون موقع نیومدی دیگه نمیشه کاریش کرد.مال تو ک ی واحد بی ارزش هست ما گندهارم نمی‌تونیم کاری کنیم بنده را دست بسر کرده و برگشتم ب خانه.بزرکواران همین ی واحد بی ارزش برای من کل داراییم محسوب میشه و ثمره تلاش شبانه روزی من والبته لطف پدرم.یعنی من بعنوان شهرورند ایران نمیتونم زیر قدرت ارزنده و بزرگ ‌پرچم کشور عزیزم ایران از حق خودم دفاع کنم.لطفا بداد اینجانب برسید من اول خدا دوم ب شما مسعول محترم امیدوارم و ملتمسانه تقاضای احقاق حق از دست رفته خود می‌باشم.
س
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
سلام روستای تایباد.روستای ارزنچه سفلی تخلف جناب شورا عقب نشینی عرض معبر روستا چرا همه عقب نشینی کردن چرا ملک خود شورا ساخت سازش رو آورده جلو لطفا رسیدگی شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->