فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زن آبادانی پس از ۱۰ سال با جلب رضایت فرزندانش آزاد شد

  • کد خبر: ۱۶۶۴۳۹
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
زن آبادانی پس از ۱۰ سال با جلب رضایت فرزندانش آزاد شد
زن خیانتکار که نقشه قتل شوهرش را طراحی کرده بود پس از ۱۰ سال زندان، با جلب رضایت فرزندانش آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۱۲ شب ۱۴ مهرماه ۱۳۹۲ صدای شلیک چند گلوله در ایستگاه ۲ کوی قدس آبادان کافی بود تا اهالی محل در تماس با پلیس ماجرای شلیک‌های وحشت آور را گزارش کنند و در ادامه تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ قدس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل مشاهده کردند مرد جوانی به نام حسن هدف شلیک مرگبار مقابل در خانه‌اش قرار گرفته است و همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از پلیس آگاهی آبادان و پزشکی قانونی با حضور در صحنه جرم، تحقیقات پلیسی را آغاز کنند. زن قربانی جنایت که در خانه حضور داشت در همان ابتدا هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: با همسرم در خانه بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد و شوهرم برای بازکردن در به جلوی در رفت، اما ناگهان صدای شلیک ۳ گلوله به گوش رسید و با سرعت از خانه خارج شدم و دیدم همسرم غرق خون روی زمین افتاده است.

ادعا‌های زن جوان در حالی بود که کارآگاهان در بررسی صحنه جرم پی بردند که گلوله‌های مرگ از داخل خانه شلیک شده است و اهالی محل نیز قبل از شلیک متوجه درگیری در خانه حسن شده بودند و این درگیری در حالی بود که حسن قبل از مرگش عنوان کرده که شلیک و فریاد‌های مرد جوان را نیز همسایه‌ها شنیده بودند.

همین سرنخ‌ها کافی بود تا باردیگر زن جوان هدف تحقیق قرار گیرد و در این مرحله همسر حسن که راهی جز اعتراف نداشت به قتل شوهرش با شلیک‌های رضا اعتراف کرد و همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی رضا را دستگیر کنند.

رضا وقتی فهمید زن خائن نقشه قتل را فاش کرده است در اعترافاتش گفت: من و حسن با هم دوست بودیم و در جریان اختلافات همسرش با حسن بودم تا اینکه زن حسن با حرفهایش توانست خودش را به من نزدیک کند و در ادامه یک کلت برای من خرید و دستور داد تا شوهرش را به قتل برسانم و من هم که خام حرف‌های این زن شده بودم دست به قتل حسن زدم و سپس اسلحه را داخل رودخانه بهمنشیر انداختم.

۱۰ سال از ماجرای قتل مرد جوان در آبادان می‌گذرد و زن قربانی جنایت که دستور این جنایت را صادر کرده بود پس از ۱۰ سال زندان با رضایت فرزندش که در زمان جنایت ۱۷ سال داشت و حالا به سن قانونی رسیده است از زندان آزاد شد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->