ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

حمله بی سابقه اصغرحاجیلو به آرش برهانی

  • کد خبر: ۱۶۶۵۰۷
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
حمله بی سابقه اصغرحاجیلو به آرش برهانی
اصغرحاجیلو، مدیرجدید آکادمی استقلال اظهارات تندی علیه برهانی به زبان آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اصغرحاجیلو، مدیرآکادمی استقلال درباره وضعیت آکادمی استقلال توضیحات جالب توجهی داده است: «قرار نبود اصلا اینجا باشم، اما آقای کریمی و امیری لطف کردند که به من حکم دادند و این سومین بار است که این‌جا هستم. دوره اول حدود ۱۲ سال پیش بود، شاگردانی مثل محسن کریمی و امید نورافکن ۱۴ ساله داشتم. آرش رضاوند و احمد موسوی ۱۶ ساله‌شان بود و رضا آذری ۱۲ ساله بود. هر کدام از این‌ها پیشرفت کردند و اکنون در سراسر فوتبال هستند. بعضی‌ها فکر می‌کنند در بحث آکادمی، قهرمانی باشگاه در رده‌های مختلف افتخار است! هدف من این است که اول انسان بسازم و از نظر اخلاقی آن‌ها را ارتقاء دهم. بحث دوم مسائل فنی است که امسال حسین صالح، مدرس AFC را آوردیم. این اولین‌بار است که در آکادمی جوانان و نوجوانان هم با متد‌های جدید فوتبال دنیا آشنا شوند و لازم نباشد وقتی بزرگ شدند، تازه با تاکتیک‌های جدید دنیا روبه‌رو شوند. من از ساپینتو ممنون هستم بدون این که پولی را دریافت کند، به استقلال وفادار بود و ایستاد. من باید جوانان و امید‌ها را برای تیم اصلی آماده کنم تا برای سرمربی تیم ایده‌آل باشد از آن‌ها استفاده کند و اگر بازیکنی هم به کار باشگاه نیامد، بتوانیم به باشگاه‌های دیگر عرضه کنیم و آن‌ها را بفروشیم و درآمدی داشته باشیم. در آکادمی حدود ۲۰۰ بازیکن و مربی داریم که زحمت می‌کشند و حتی من برای آن‌ها معلم زبان انگلیسی آوردم که در آینده مشکلاتی بعد از رفتن به خارج از کشور نداشته باشند. کار سختی داریم، زیرا تغییراتی انجام شده است.»

حاجیلو اظهاراتی هم علیه برهانی به زبان آورده است: «آرش برهانی شاگرد خود ما بوده است، اما متاسفانه وقتی ایشان با حفظ سمت، سرمربی یک رده شدند اشتباه خودشان بود، زیرا از سه رده دیگر غافل شدند. بعضی‌ها از دور فقط نتیجه قهرمانی امید‌ها را می‌بینند، اما تمام هزینه‌های آکادمی صرف تیم امید‌ها شد و بقیه رده‌ها حتی غذا برای خوردن نداشتند. متاسفانه روی امید‌ها تمرکز کردند و تاکنون هم هیچی عایدی برای تیم بزرگ‌ها نداشته‌اند. ما قهرمانی را برای بزرگسالان می‌خواهیم نه آکادمی. در آکادمی فقط باید فوتبال را به بچه یاد داد و مسیر درست فوتبال را به آن‌ها یاد داد. باید هزینه را برای بازیکنانی کنیم که بتوانند به تیم بزرگ استقلال اضافه شوند مثل آرش رضاوند، امید نورافکن، محسن کریمی و چهار یا پنج بازیکنی که آن‌ها را فروخته و یا ردشان کرده‌اند و دو یا سه سال دیگر با پول کلان باید جذب‌شان کنند. نمونه‌اش آرش رضاوند، شاگرد خودم بود که مربی وقت باشگاه گفت باید جا‌های دیگر بازی کند و شلاق بخورد و سپس برای استقلال بازی کند. به او گفتم اگر از استقلال برود، ما باید پول آن زخم‌هایی که در شلاق‌ها است، بدهیم. همان‌طور هم شد و اولین قرارداد رضاوند بعد از بازگشت به استقلال یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بود. او اکنون بازیکن بزرگی است و تعصب زیادی به استقلال دارد. برهانی کاریزمای مدیر شدن نداشت که ۲۰۰ بچه را مدیریت کند. ایشان آینده درخشانی در مربیگری دارد. حتی اگر بگوییم کار برهانی نبوده، ۴۰۰ میلیون پول غذای بازیکنان ما را از مدیر گرفتند تا مدرسه فوتبال بزنند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->