عمار حکیم: دولت شهید رئیسی توازنات مهم در روابط جهانی را در نظر داشت امام جمعه موقت مشهد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، پیامی برای جبهه استکبار داشت ترامپ: بایدن نمی‌داند زنده است یا مرده! روسیه به آمریکا هشدار داد رهبر انقلاب: تشییع مردمی رئیس‌جمهور پیام قوت جمهوری اسلامی به همه‌ی دنیا بود شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد منصوری: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان از پایندی آنها به نظام است وزیر بهداشت در مشهد: هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه شهید رئیسی در حوزه سلامت کار نکرد وزیر کشور: شهید رحمتی در اجرای عهد خود کوتاهی نکرد سازمان ملل برای شهید رئیسی مجلس یادبود می‌گیرد سردار سلامی: شهید رئیسی معیار یک رئیس‌جمهوری کامل بود موسوی: امیرعبداللهیان نقش بزرگی در تجدید روابط ایران با کشور‌های جهان داشت رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق: عزت و کرامت شهید آیت الله رئیسی در مراسم تشییع او، دو چندان شد حضور گسترده مردم شهر ری در تشییع پیکر شهید موسوی+ فیلم مراسم تشییع پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه آغاز شد تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه (۴ خرداد ۱۴۰۳) استقبال از پیکر شهید مالک رحمتی در مراغه+ فیلم سه سرباز آمریکایی در منطقه اسکله شناور غزه زخمی شدند (۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدن به حکم بازداشت نتانیاهو واکنش نشان داد گزارش ستاد کل نیروهای مسلح از حادثه بالگرد رئیس جمهور منتشر شد
سرخط خبرها

وزیر رفاه خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی یارانه ۳ دهک اول از امروز+ جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۷۴۷۳
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
وزیر رفاه خبر داد: افزایش ۲۰ درصدی یارانه ۳ دهک اول از امروز+ جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از امروز (۱۳ خرداد‌) و به‌منظور حمایت از خانوار‌های کم‌درآمد اعتبار یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در صورت خرید اعتباری بیش از ۷۰ درصد مبلغ یارانه، ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدصولت مرتضوی در نشست ویدئوکنفرانس با مدیران‌کل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور که مدیران‌کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز حضور داشتند، با تشریح اهداف اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: اجرای طرح ملّی کالابرگ الکترونیک مصوبه مجلس شورای اسلامی و در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


بیشتر بخوانید:

جزئیات مرحله جدید کالابرگ| گوشت و اقلام پروتئینی به کالا‌ها اضافه شد

ویدئو| صفر تا صد مرحله جدید طرح کالابرگ و افزایش یارانه نقدی از امروز (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)


وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز به صورت سراسری به مرحله اجرا درآمد. به دنبال تأکیدات ریاست‌جمهوری و به‌منظور تأمین سبد تغذیه خانوار‌های کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وزیر رفاه با بیان این‌که اجرای سراسری و فراگیر طرح کالابرگ الکترونیکی به مهار تورّم و ثبات بازار کمک می‌کند، اظهار داشت: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

وی تأکید کرد: در مرحله نخست و به منظور حمایت از خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش ۲۰ درصدی اعتبار یارانه از امروز (۱۳ خردادماه) برای آنان اعمال می‌شود و می‌توانند به شرط استفاده بیش از ۷۰ درصدی از سبد ۱۱ قلم کالای طرح کالابرگ، مشمول این افزایش شوند.

مرتضوی گفت: دولت در ادامه برای کل خانوار‌های دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند و تلاش دارد برای سایر دهک‌ها نیز این طرح را عملیاتی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تنظیم بازار، رشد تولید و مهار تورّم داشته و اجرای طرح کالابرگ در همین راستا است.

در ابتدای این نشست «علیرضا عسگریان» معاون رفاه و امور اقتصادی، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «هادی کاشف قربانپور» مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) به سؤالات مدیران‌کل استانی در خصوص اجرای مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک پاسخ دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->