راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: باید به مشهد نگاه ویژه شود، همه مردم ایران بهره‌برداران در این شهر هستند

  • کد خبر: ۱۶۷۸۰۰
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
شهردار مشهد مقدس: باید به مشهد نگاه ویژه شود، همه مردم ایران بهره‌برداران در این شهر هستند
شهردار مشهد مقدس با ابراز تاسف از اینکه نگاه ملی به مشهد صورت نمی‌گیرد، افزود: در مشهد به جز  خدماتی که به مجاوران ارائه می شود، ما میزبان اتباع بیگانه هستیم و همچنین سالانه سی میلیون زائر را پذیرایی می‌کنیم، که باید در این خصوص به مشهد توجه ویژه شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف، امروز سه‌شنبه۱۶ خردادماه در مراسم افتتاح پروژه‌های خدمات شهری، اولین مرکز اجرایی حمایت از پرندگان، شبکه پایش آلودگی صوتی مشهد و رونمایی از اپلیکیشن جدید جمع آوری هوشمند پسماند در در بوستان وکیل‌آباد در مشهد با بیان اینکه موضوع محیط زیست از اهمیت زیادی در مدیریت شهری برخوردار است، اظهارداشت: اقدامات خوبی در بهبود محیط زیست شهری مشهد صورت گرفته، سیستم‌های پایشی که در سطح شهر‌ نصب می‌شود برای ما هشدار دهنده است.

وی افزود: مجموعه‌های پایش آلایندگی‌صوتی‌ این‌ نقش را دارد که هشدار‌های لازم را به موقع به ما دهند و می‌دانیم شهرمشهد در حوزه‌های مختلف محیط زیستی حال خوبی ندارد.
شهردار مشهد با بیان اینکه شهرداری مشهد اقدامات خوبی به صورت خاص انجام داده است، افزود: در مشهد به دلیل موقعیت خاصی که دارد همه مردم ایران بهره‌برداران در این شهر هستند لذا توجه یکجانبه ما را دچار چالش‌هایی کرده است. شهر باید به صورت توسعه پایدار پیش‌ برود، مستقیم و غیر مستقیم ده‌ها هزار میلیارد تومان هزینه می‌شود تا کمبود‌های گذشته را جبران کنیم. 

بهره برداری خط سه مترو از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) در سال ۱۴۰۳

قلندر با ابراز تاسف از اینکه نگاه ملی به مشهد صورت نمی‌گیرد، افزود: در مشهد به جز  خدماتی که به مجاوران ارائه می شود، ما میزبان اتباع بیگانه هستیم و همچنین سالانه سی میلیون زائر را پذیرایی می‌کنیم، باید به مشهد توجه ویژه شود. ما در مشهد در حوزه‌های مختلف محیط زیستی ورود پیدا کرده‌ایم. در حوزه پسماند یک خوشه صنعتی کامل داریم. 

به گفته وی، بزرگترین کارخانه زباله سوز را داریم. ما از دولت خط اعتباری ارزان قیمت به میزان دو هزار میلیارد تومان می‌خواهیم. در جهت تولید برق و ارتقای محیط زیست سالم پیش خواهیم رفت. 
شهردار مشهد در ادامه از بهره برداری خط سه مترو از میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) در سال ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: تعداد اتوبوس‌ها را طبق مصوبات شورای شهر افزایش خواهیم داد و تمام این اقدامات در حوزه ارتقای محیط زیست است. 

قلندر خاطرنشان کرد: پیشنهادی داده‌ایم که ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برقی برای بی آر تی مسیر یک در اختیار ما قرار بگیرد. موضوع تاکسی‌های برقی نیز مورد پیشنهاد ما است که مشهد پایلوت اجرای این طرح باشد. در حوزه موتورسیکلت برقی اقداماتی‌صورت گرفت و همچنین در حوزه دوچرخه به زودی اقداماتی رونمایی خواهد شد.

شهردار مشهد تاکید کرد: هر فعالیتی که در شهر مشهد انجام می‌دهیم در حوزه ارتقای محیط زیست شهر است. در موضوع محیط زیست هر غفلتی شود هزینه‌های سنگینی برای جبران آن باید کرد. نمونه آن در خصوص حفظ نسل یوز ایرانی است که هزاران میلیارد تومان برای آن هزینه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->