جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

کاهش دما و بارش‌های رگباری باران در اواخر هفته در خراسان رضوی (١٧ خرداد‌ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۶۷۹۸۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کاهش دما و بارش‌های رگباری باران در اواخر هفته در خراسان رضوی (١٧ خرداد‌ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان به ویژه در نواحی شمالی و غربی استان خواهیم بود. همچنین روز‌های جمعه و شنبه با توجه به کاهش دما از شدت گرما در سطح استان کاسته خواهد شد.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ١۴ درجه و سرخس با ۴٢ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان داورزن با سرعت ٧٢ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢٢ و ٣٧ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۶ درجه و در سردترین ساعات به ٢١ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت که ابتدا افزایش سرعت وزش باد همراه با افزایش ابرناکی را خواهیم داشت که از سمت نواحی غربی آغاز می‌شود. در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت و احتمال بروز خسارت همراه است.

وی ادامه داد: از فردا تا اوایل هفته آینده شاهد بارش‌های رگباری توام با رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان به ویژه در نواحی شمالی و غربی استان خواهیم بود. احتمال آبگرفتگی و روان آب در نواحی مستعد دور از انتظار نیست. همچنین روز‌های جمعه و شنبه با توجه به کاهش دما از شدت گرما در سطح استان کاسته خواهد شد.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧٣ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->