برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

اولین تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown با واکنش‌های منفی طرفداران روبرو شده است

  • کد خبر: ۱۶۸۴۳۷
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
اولین تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown با واکنش‌های منفی طرفداران روبرو شده است
روز گذشته یوبیسافت با یک تریلر غافلگیرکننده‌، بازگشت مجموعه بازی «شاهزاده ایرانی» را اعلام کرد.

شهرآرانیوز - بازی جدید مجموعه خاطره‌انگیز «شاهزاده ایرانی» (Prince of Persia) با عنوان فرعی The Lost Crown، یک ماجراجویی ۲.۵ بعدی است که در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ برای نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود. جالب است که غیر از طرفداران نینتندو همه طرفداران «شاهزاده ایرانی» واکنشی منفی به تریلر آخرین نسخه این بازی داشتند.

بررسی نظراتی که درباره این تریلر ثبت شده، نشان می‌دهد که چرا بیشتر مخاطبان از «شاهزاده ایرانی: تاج گمشده» ناامید شده‌اند. به نظر می‌رسد که بخشی از مخاطبان معتقدند این عنوان شبیه یک بازی شاهزاده ایرانی واقعی به نظر نمی‌رسد، برخی تا آنجا پیش رفته‌اند که می‌گویند دوبعدی‌بودن بازی از بازی سه بعدی «سنتی» بسیار فاصله دارد. البته بدیهی است که این افراد خیلی از تاریخ مجموعه بازی «شاهزاده ایرانی» آشنا نیستند!

برخی دیگر این بازی را از نظر بصری کسل‌کننده می‌دانند و تعدادی از مخاطبان هم از موسیقی استفاده‌شده در تریلر ناراضی هستند. 

اما نکته مهم درباره این تریلر این است که طرفداران نینتندو بیش از همه از بازی خوششان آمده است. یعنی این بازی به خوبی با آنچه طرفداران نینتندو می‌پسندند مطابقت دارد.

اولین تریلر بازی Prince of Persia: The Lost Crown با واکنش‌های منفی طرفداران روبرو شده است

چندی پیش تریلر بازی Prince of Persia: The Sands of Time Remake هم واکنش‌های منفی زیادی گرفت. این بازی به مدت دو سال و نیم در استودیو‌های هندی Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai در حال توسعه بود و قرار بود در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شود، اما پس از واکنش منفی به تریلر رونمایی بازی، چندین بار به تعویق افتاد و در ماه مه گذشته اعلام شد که Ubisoft Montreal، سازنده Sand of Time اصلی در سال ۲۰۰۳، وظایف توسعه را بر عهده گرفته است.


در ادامه حتما ببینید

چند تریلر گیم‌پلی جدید از بازی Prince of Persia: The Lost Crown

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->