دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

نزاع خیابانی در مشهد به جنایت منجر شد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۹۴۱۵
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
نزاع خیابانی در مشهد به جنایت منجر شد + عکس
ضربه چاقو نفس مرد جوان را در خیابان خواجه‌ربیع مشهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، دعوایشان بالا می‌گیرد و میان بگو‌مگوهایشان کار بیخ پیدا می‌کند. یکی از طرفین چاقویش را از پر شالش بیرون می‌کشد و خون دیگری روی زمین شتک می‌زند.
صدای دعوایشان، مردم را تا چند کوچه آن‌طرف‌تر به محل کشانده است و شاید بدرقصی چاقو موجب می‌شود کسی برای ریش‌سفیدی پا به میدان این معرکه نگذارد. تا مردم به خودشان بیایند این دعوای لفظی رنگ عوض می‌کند و یکی از طرفین نقش بر زمین می‌شود. طرف مقابل هم که انگار متوجه عمق فاجعه شده باشد، فرار می‌کند تا زمان حضور مأموران پلیس، ردی از آن‌ها نمانده باشد.

نزاع خیابانی در مشهد به جنایت منجر شد + عکس

اهالی محل حالا با بدن نیمه‌جان مرد جوان روبه‌رو بودند و تا اورژانس سر برسد خون زیادی از او می‌رود. زخم چاقو عمیق است و به‌موجب آن مرد جوان لحظه‌به‌لحظه بی‌حال‌تر می‌شود. ساعت به آخرین دقایق روز بیست‌وسوم خرداد نزدیک می‌شد که بدن نیمه‌جان مرد جوان به مرکز اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انتقال داده می‌شود.

جان‌دادن روی تخت بیمارستان

زخم روی گردن مرد عمقی است و کاری. سرتاپایش خونی شده و پلک‌هایش سنگین است. علائم حیاتی او به کمترین حد خود رسیده است. کادر درمان اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، زخم مرد را بخیه می‌زنند تا جلو خون‌ریزی‌اش گرفته شود، اما جراحت شدید حالش را وخیم کرده و باوجود تلاش پزشکان، امیدی به ماندنش در این دنیا نیست. تن زخمی مرد تاب نمی‌آورد و ضربان قلبش از حرکت می‌ایستد. به‌یک‌باره بوق ممتد دستگاه ضربان قلب، فضای اتاق را پر می‌کند و کار از کار می‌گذرد.

تشکیل پرونده قضایی برای جنایت خونین

همه دیده بودند که متوفی هدف ضربه چاقو قرار گرفته است و همین شاهد پای مأموران را به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد کشاند. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع پس از تأیید مرگ مرد جوان، صورت‌جلسه مربوط به این قتل را تکمیل می‌کنند و موضوع خیلی زود به مقام قضایی اعلام می‌شود.

ساعت حالا از نیمه‌شب سه‌شنبه گذشته است که بازپرس جنایی دادسرای مشهد به همراه گروه بررسی صحنه جنایت پا به بیمارستان می‌گذارند. در همان ابتدا، تحقیقات درباره این پرونده آغاز می‌شود و مأموران به دستور مقام قضایی خود را به صحنه جنایت می‌رسانند.
آنچه از شواهد امر پیداست، مقتول بر اثر ضربه شدید چاقو دچار جراحت شده است و تا به بیمارستان منتقل شود، به‌دلیل شدت صدمه وارده و خون‌ریزی زیاد روی تخت بیمارستان جان می‌دهد.

جسد نیز به دستور قاضی پرونده برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل می‌شود و تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مرکز استان خراسان رضوی ادامه پیدا می‌کند.

ضربه چاقو به گردن مقتول

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده می‌گوید: این قتل در پی درگیری مقتول با فرد یا افرادی دیگر رخ داده است که طرف مقابل نزاع دست به چاقو شده و ضربه‌ای مهلک به متوفی زده است.

قاضی محمود عارفی‌راد می‌افزاید: مقتول از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته است که طبق گزارش اولیه کادر درمان بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد، زمانی او به این مرکز انتقال داده می‌شود که خون زیادی از وی رفته است. وخامت حال مرد جوان و خون‌ریزی شدید موجب جان‌باختن این شخص می‌شود.

این مقام قضایی بیان می‌کند: این حادثه در شامگاه سه‌شنبه بیست‌وسوم خرداد در یکی از کوچه‌های خیابان شهید یوسف‌زاده واقع در منطقه خواجه‌ربیع مشهد رخ‌داده است. مقتول که متولد ۱۳۵۴ است و ۴۸ سال دارد، در پی یک درگیری خیابانی به قتل می‌رسد.

قاضی عارفی‌راد ادامه می‌دهد: هنوز علت این درگیری مشخص نیست و متهمان پرونده نیز پس از ارتکاب جنایت از محل گریخته‌اند. تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد برای شناسایی این افراد و دستگیری آن‌ها ادامه دارد. بررسی جسد نیز از سوی کارشناسان سازمان پزشکی قانونی برای علت دقیق مرگ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->