اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است

  • کد خبر: ۱۶۹۶۹۸
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
برنامه جدید توییتر روی ویدئو و تجارت و نوسازی کسب و کارهای بزرگ متمرکز شده است
براساس گزارشی که رویترز منتشر کرده ایلان ماسک و مدیر اجرایی جدیدش، لیندا یاکارینو،، قصد دارند در توییتر بر روی ویدئو و مشارکت تجاری تمرکز کنند تا حوزه فعالیت این رسانه اجتماعی به فراتر از تبلیغات دیجیتال گسترش پیدا کند.

شهرآرانیوز - طبق اطلاعات یک منبع آگاه یاکارینو که در ۵ ژوئن به عنوان مدیرعامل توییتر شروع به کار کرد، روز پنجشنبه به سرمایه‌گذاران توییتر گفته است که این شرکت در حال گفتگو‌های اولیه با شخصیت‌های سیاسی و سرگرمی، شرکت‌های خدمات پرداخت و ناشران خبری و رسانه‌ای است. این منبع گفته است این ‌اولین‌بار است که یاکارینو به موضوع سرمایه‌گذاران شرکت می‌پردازد.

پس از اینکه ماسک توییتر را در اکتبر تصاحب کرد، این رسانه‌ اجتماعی ماه‌ها به دلیل اخراج هزاران کارمند و خروج بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی که نمی‌خواستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب ظاهر شود، با هرج و مرج مواجه شد.

استخدام یاکارینو، مدیر پیشین قسمت تبلیغات شرکت ان‌بی‌سی یونیورسال، نشانه‌ای بود که تبلیغات دیجیتال در اولویت توئیتر باقی مانده است.

برخی از شرکت‌های تبلیغانی به مشتریان خود توصیه کرده بودند پس از ریاست ماسک بر توییتر، تبلیغاتشان در توییتر را متوقف کنند. حالا به نظر می‌رسد این توصیه ها معکوس شده‌اند و هیچ یک از شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ توقف تبلیغات را توصیه نمی‌کنند. به نظر می‌رسد برندهای معروف (از جمله برادران وارنر، موندلز، مک دونالد و والمارت) تبلیغات خود را در توییتر از سر گرفته‌اند.

یاکارینو به سرمایه‌گذاران گفته است که هزینه تبلیغات حداقل ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ویدئو و تجارت

در زمان ماسک، توییتر نام تجاری خود را به X Corp. تغییر داد، که منعکس‌کننده چشم‌انداز این میلیاردر برای ایجاد برنامه‌ای مانند WeChat چین است؛ یعنی تمرکز روی پرداخت‌های دیجیتال و سایر خدمات.

همچنین توییتر روی رشد محتوای ویدیویی در پلتفرم تمرکز کرده است. گفته می‌شود توییتر می‌خواهد تبلیغات و حمایت‌های مالی را در کنار ویدیوهای تولیدکنندگان محتوا بفروشد. یاکارینو همچنین در روزهای اخیر به همکارانش گفته است که ماسک از ایده‌های او حمایت قاطع کرده است و روابط کاری‌شان شروع مثبتی داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->